שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נעבוד מול כולם, נענה לטלפון ונבוא לפגישה"
פינדרוס מוריד להבות
יו"ר סיעת יהדות התורה: "מי שחשב שאפשר לשתף איתם פעולה רואה עכשיו מה קורה. בנושא של זכויות הציבור החרדי נעבוד מול כולם ונעשה הכל"
ח"כ יצחק פינדרוס בועדה | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס אמר הערב (ראשון) בראיון לאבי מימרן ב'קול חי' כי "כשממשלה כולה היא אנטי דתית אז התוצאה היא ברורה. אף אחד לא מופתע מהעמדה של מיכאלי או זנדברג. נכונו לנו מאבקים לא פשוטים. נקום כל בוקר עם רעיונות הזויים מקודמיהם. הרעיון הראשון של השרה לאיכות הסביבה זה איך נשים ובנות חרדיות לא יוכלו לרחוץ בשמורות טבע. מי שחשב שאפשר לשתף איתם פעולה רואה עכשיו מה קורה".

"אני לא כל כך מפחד מועדת חקירה, אבל מה שאני כן חושש זה שממשלת ישראל תברח מאחריות במקום לקחת אחריות על המקום, הקמת ועדת חקירה בלי לקחת אחריות זו בריחה. במקום להוציא תקציבים לשיפור המקום היא אומרת נחקור את האשמים. אנחנו לא פוחדים ולא מפחדים מחקירה, אבל המדינה צריכה לקחת אחריות על המקום".

"אני חושב שיש לנו כלים לא מעטים באופוזיציה. אני לא זוכר מעולם אופוזיציה כל כך חזקה, המוגנית וברורה. לעומת זאת הקואליציה חלשה מאד ולא מסכימים על הרבה מאוד נושאים. אני חושב שאנחנו עם תנאי פתיחה טובים. אחד הבעיות שאנחנו רואים גם עכשיו – כשיש מערכת שמנהלת מאבק מול היהדות החרדית יותר קל לבקר ולתקוף דווקא מהאופוזיציה, מאשר מבתוך הממשלה".

"בנושא של זכויות הציבור החרדי נעבוד מול כולם ונעשה הכל, אבל עם תרגילי יח"צ לא נשתף פעולה. לא נהסס לענות לטלפון, לבוא לפגישה ואיפלו להגיד יישר כוח אם הוא יירד מרעיון כזה או אחר".

השר לשעבר ח"כ יואב גלנט מהליכוד אמר בראיון ל'קול חי' כי "יהיו פריימריז בליכוד, אבל הנושא לא הועלה לדיון. זה צריך לקרות, אבל אנחנו תחת המנהיג שבחרנו. אני כן רואה כל מיני אנשים שמביעים את דעתם מתי הם יתמודדו, זה לא מוסיף לאחדות המפלגה".

"יש פה דיקטטורה חסרת תקדים – א"א להעלות הצעות חוק פרטיות. על חוק 'האזרחות' הם אומרים שמי שלא תומך, הוא נגד ביטחון המדינה. מי לא תומך? רע"מ ומרצ, והם עוד חלק מהממשלה. בצר להם, הם באים לבקש מאיתנו עזרה".

איש תקף עוד: "התקשורת, 'כלב השמירה', פתאום לא יודע לבקר את הממשלה. זה דבר בזוי להפיץ כל מיני שמועות על גריסת מסמכים כביכול, שיביאו ראיות. הרי כל המסמכים נמצאים בקובץ דיגיטלי".

שר החינוך לשעבר ציין כי "יצאתי מגדרי כדי לשמור את מערכת החינוך פתוחה. אני סולח למשרד הבריאות, הם פגעו בתום לב אנושות במערכת. הפעלנו מערכת שליטה חזקה, ידענו איפה נמצא כל תלמיד. הם התגברו על הקורונה, אפילו שהם לא התחסנו, זה בזכות הניטור".

גלנט התייחס לאסון מירון: "אני מבין היטב מה קורה במירון, אפשר לחסוך את כל ועדת החקירה הזאת, זה רדיפה פוליטית. צריך לשים על מירון גוף שיפעל עם סמכויות, להכשיר את ההר לקליטת מאות אלפים, ולהפעיל משמר קבוע בהר, כמו משמר הכנסת. בשביל כל זה צריך ועדה מקצועית, לא למצוא אשמים".

ח״כ משה אבוטבול לגלסנר ב׳קול ברמה׳: "אנחנו כ״כ המומים מחוסר התיאום בממשלה. שרת החינוך רבה עם שר הבריאות וכל זה רק בשבוע אחד. יחד עם זאת אנחנו נלחם בכל הכוח נגד החוקים שיפרו את הסטטוס קוו".

ח״כ איתמר בן גביר לגלסנר ב׳קול ברמה׳: ״מי שמשתמש בבג״ץ פעם אחר פעם אלו אנשי השמאל. גם אנחנו משתמשים באותו כלי שהם משתמשים, מזכיר לך שלפני שהתמניתי לח״כ הגשתי מספר רב של עתירות על נושאים שונים״

עוד אמר בן גביר בראיון: "יסלחו לי חבריי, אבל ועדת חקירה פרלמנטרית אין לה שיניים. אני זוכר את ועדת החקירה שהוקמה בעניין פינוי עמונה, אף גורם לא הגיע לדיונים. יחד עם זאת – הועדה צריכה לחקור גם את המערכת המשפטית והשוטרים״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים