שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » נעצר החשוד בירי לחצר הרב קוק בטבריה
בתום חקירה
שוטרי משטרת ישראל עצרו במרכז הארץ את החשוד בירי בחצר ביתו של הרב קוק בטבריה • מחר הוא יובא לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו
ניידת של משטרת ישראל. אילוסטרציה | צילום: Fotokon, שאטרסטוק

שוטרי משטרת ישראל עצרו במרכז הארץ את החשוד בירי בחצר ביתו של הרב קוק בטבריה. מחר הוא יובא לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור לפני חודשיים בוצע ירי במהלך נסיון סולחה בין שני עבריינים מוכרים בעיר, שלומי אוחיון וכפיר דדון, והתפתחה תקרית ירי חמורה בחצר ביתו של הרב קוק.

השוטרים הוזעקו למקום חוקרים גבו עדויות, אספו ממצאים וחקירה נפתחה. זהותם של המעורבים באירוע הייתה ידועה והיה צורך להתחקות אחר מסלול בריחתם.

ביום ראשון (22/11), לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות ומגוונות אותר מקום מחבואו של אחד החשודים בצימר בראשון לציון. בלשי משטרת ישראל נערכו למעצר, הגיפו את המקום ופשטו על הדירה. החשוד (40, טבריה) הובא לתחנת המשטרה ומחר (27/11) יובא לדיון נוסף בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

מהמשטרה נמסר, כי "משטרת ישראל לא תאפשר כל פגיעה בשגרת חייהם של האזרחים הנורמטיביים על ידי אותם עבריינים העושים שימוש בנשק חם במסגרת פתרון הסכסוכים ביניהם ותעשה שימוש בכל האמצעים הקיימים ברשותה במטרה לאתרם ולהביאם לדין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים