שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נעצר חשוד תושב ג'נין בהריגת אסתר הורגן
בתום מצוד נרחב
השב"כ התיר לפרסם כי נעצר פלסטיני מאזור ג'נין בחשד לרצח אסתר הורגן ביער ריחן • יתר פרטי החקירה נמצאים תחת צו איסור פרסום
ראש מועצת שומרון יוסי דגן בזירה בה נמצאה גופתה של אסתר הורגן הי"ד ביער רוחן | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל, ימ"מ וצה"ל, נעצר חשוד ברצח אסתר הורגן ז"ל ביער ריחן בתחילת השבוע (שני), כאשר החשוד פלסטיני מאזור ג'נין נמצא בחקירת שב"כ.

בדיווח שנמסר על ידי השב"כ נאמר, כי יתר פרטי החקירה נמצאים תחת צו איסור פרסום.

בעלה של הורגן, בנימין, הגיב לבשורה ואמר: "התבשרתי עכשיו על ידי שב"כ שנעצר חשוד. אנחנו כמובן מחזקים את ידיהם, הייתי בטוח שזה יגיע במוקדם או במאוחר. אנחנו סומכים את ידינו על כוחות הביטחון ומערכת המשפט, וכמובן מצפים שהדין ימוצה עד תום עם הרוצח הנתעב. אנחנו נתרכז בעשייה שלנו, להוסיף אור".

כזכור, הגב' אסתר הורגן, תושבת טל מנשה, נרצחה כאשר יצאה לריצה ביער ריחן הסמוך לביתה. היא יצאה מהבית בשעות הצהריים ומשלא שבה, החלו חיפושים אחריה כאשר בשעות לילה מאוחרת נמצאה גופתה.

השר רפי פרץ הגיב לפרסום ואמר: "הבוקר בניחום אצל משפחת הורגן אמרתי לבני המשפחה כי אני סומך את ידי על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבל שביצע את הפשע הנורא הזה. ידע כל מחבל נתעב כי חיי יהודים אינם הפקר. לא נאפשר לטרור להרים את הראש וכל מי שינסה לפגוע בנו, נגיע אליו. 'ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם'".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מסרה, כי היא "‏מברכת את כוחות הביטחון וצה"ל על הפעילות המהירה שהובילה למעצר החשוד ברצח הנתעב של אסתר הורגן ה׳ יקום דמה. יידעו כל המחבלים וסייעניהם כי נרדוף אותם עד חורמה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים