שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » נפתחה חקירה בעקבות איומים נגד פרייס
לאחר הסערה
מדוברות המשטרה נמסר: "אנו מאשרים כי היום נפתחה חקירה במשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קב"ט משרד הבריאות
איומים, איום. מתנקש סמוי | צילום: Rommel Canlas, שאטרסטוק

לאחר הסערה: המשטרה מסרה כי נפתחה חקירה בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קב"ט משרד הבריאות, אודות פרסומים ברשתות חברתיות עם איומים כנגד דר' אלרועי פרייס.

מדוברות המשטרה נמסר: "אנו מאשרים כי היום נפתחה חקירה במשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה ע"י קב"ט משרד הבריאות, אודות פרסומים ברשתות חברתיות נגד דר' אלרועי פרייס. אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים".

בתוך כך, רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג נשאה דברים באירוע השנתי של "פורום דבורה. בפתח דבריה גינתה רעיית הנשיא את האיומים וההסתה נגד ד"ר שרון אלרעי-פרייס ואמרה: ״בראשית דברי הערב אני ממש מרגישה צורך מיוחד, ובמיוחד בפורום הזה, קודם כל לחזק ולחבק מרחוק את ד״ר שרון אלרעי- פרייס. אני חושבת שלא ייתכן שעובדת ציבור מהמעלה הראשונה שעובדת עבור כולנו תספוג איומים ודברי נעצה שכאלה, אני מחזקת אותה מאוד. ובכלל עובדי מערכת הבריאות עושים לילות כימים במיוחד בימים אלה במשבר הקורונה ואני רוצה להודות להם ולהצדיע להם מכאן".

כן לבריאות, לא לאלימות: איגוד רופאי בריאות הציבור של ההסתדרות הרפואית מגנה ומוקיע אלימות פיזית ומילולית כנגד כל עובד בריאות, ובכלל זה ראש שירותי בריאות הציבור, הנמצאת בחזית. תחום בריאות הציבור משפיע על חיי כולנו באופן עמוק בזמן שגרה ובזמן מגפה, וככזה מעורר רגשות עזים . קיימת חובה של המדינה להגן על עובדי בריאות הציבור מפני אלימות ומתקפות אישיות, בכל הרמות והדרגים, במטה ובשטח. ביקורת נוקבת לגיטימית אך איומים אישיים, השמצות, לשון הרע ואלימות מילולית אינם לגיטימיים, מסוכנים ופוגעים בכולנו.

כזכור, מוקדם יותר היום כתב בעלה של ד"ר אלרעי פרייס בעמוד הטוויטר שלו: "משטרת ישראל, כבוד השר בר-לב. פונה אליכם ישירות". "יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי – שרון אלרעי פרייס. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי".

השר לבטחון פנים עמר בר-לב הגיב: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד״ר אלרעי-פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד״ר אלרעי-פרייס. הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים