שיתוף
תגובות
חדשות » נרצחי הפיגוע אמש בחדרה מובאים למנוחות
הלוויות הלוחמים
מנהיג העדה הדרוזית שייח מואפק טריף: "אין מעמד קשה וכואב יותר מאשר לעמוד מול ארון של צעיר שלא מלאו לו 20 שנה, שנרצח על ידי קיצונים טרוריסטים צמאי דם"
הלוויית שרון אסמן | צילום: דובר צה"ל

השם יקום דמם: בבית העלמין הצבאי בנתניה הובאה למנוחות אחר הצהריים (שני) לוחמת משמר הגבול רב-שוטר שיראל אבוקרט הי"ד, שנרצחה אמש בפיגוע הירי בחדרה.

שיראל (19) עלתה לישראל עם משפחתה מצרפת בשנת 2006 והתגייסה לפני שנה. היא הניחה הורים ואח. מכרים של המשפחה סיפרו שהאם דבורה אמרה להם: "ברחנו מצרפת כדי שיהיה לנו ביטחון וכאן היא הלכה, במדינה שלנו, זה לא הגיוני. רציתי לתת להם חיים טובים וביטחון".

שיראל ולוחם נוסף ששירת לצידה, יזן פלאח, נרצחו אמש בפיגוע הירי בחדרה. המחבלים איברהים ואיימן אגבריה, בני דודים מאום אל פחם, הגיעו לרחוב הרברט סמואל וירו לעבר לוחמי מג"ב בתחנת האוטובוס. לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב שישבו במסעדה סמוכה שמעו את היריות, רצו למקום וחיסלו את המחבלים. שניים מהמסתערבים נפצעו באורח קל עד בינוני.

בחלקה הצבאית בבית העלמין ביישוב כסרא-סמיע בגליל הובא הערב (שני) למנוחות לוחם משמר הגבול סמל-שני יזן פלאח הי"ד – אחד משני הנרצחים בפיגוע הירי שאירע אתמול בחדרה. אלפי בני אדם מלווים את פלאח בדרכו האחרונה. מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן ניחם את האב השכול רביע פלאח וחיבק אותו ממושכות. בהלוויה משתתפים השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שר המשפטים גדעון סער, השר חמאד עמאר וחברי הכנסת פטין מולא ומופיד מרעי.

טקס ההלוויה החל בתפילה של מנהיג העדה הדרוזית שייח מואפק טריף ושייחים מהיישוב. "אין מעמד קשה וכואב יותר מאשר לעמוד מול ארון של צעיר שלא מלאו לו 20 שנה, שנרצח על ידי קיצונים טרוריסטים צמאי דם", אמר השייח טריף. "יזן החייכן, הצעיר, האהוד, האהוב והנמרץ. להוריו ואחיותיו נותרו רק תמונות של צעיר לנצח עם חיוך כובש שלא יפגשו עוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים