שיתוף
תגובות
כלכלה » מדיה ופרסום » נרשמים לאתר ונהנים מתכנים בהתאמה אישית
העתיד כבר כאן
'בחזית מדיה' גאה להוביל את מהפכת התוכן בדיגיטל החרדי • נרשמים, מתחברים ונהנים מתכונות פרימיום והטבות בלעדיות למנויי האתר המוביל במגזר
בחזית מדיה

כמה פעמים יצא לכם לפתוח את העיתון ולגלות שעל מנת לקרוא את הכתבה היחידה שמעניינת אתכם עליכם להפעיל 'חוקר פרטי' שיאתר אותה אי-שם במסגרת קטנה באחד מהעמודים הפנימיים של העיתון? כנראה שלא מעט…

התופעה הזאת לא נעלמה גם מעולם הדיגיטל. למרות החדשנות הטכנולוגית, נראה כי כמעט ואין צרכן תוכן שאינו מתלונן על "עודף ספאם" במייל. זאת, למרות שכלל לא מדובר בספאם, אלא בתוכן איכותי ש'במקרה' אינו מעניין את המנוי…

אז זהו, שהגיע הזמן שתתרגלו לקבל פחות!

כיצרנית התוכן המובילה במגזר החרדי, עם למעלה מרבע מיליון (!) מנויים בתפוצת הדיוור הגדולה במגזר, אנו גאים להוביל את המהפך הדיגיטלי הבא – תוכן מותאם אישית לכל מנוי!

העתיד כבר כאן

היותה של 'בחזית מדיה' גוף התקשורת הגדול ביותר בדיוור תכנים בדיגיטל החרדי, דורש סיקור לא מעט תחומים ונושאים, על מנת לספק לכל מנוי את התכנים הרלוונטיים עבורו.

זו גם הסיבה לכך ש'בחזית מדיה' הינה מערכת החדשות היחידה בדיגיטל החרדי שמסקרת מגוון תחומים שאינם זוכים לבמה בתקשורת החרדית, כמו למשל תחומי הבריאות והכלכלה, תכנים לנשים ותכנים תורניים.

אלא שכמו תמיד, עם הגידול בכמות באה הירידה באיכות. העובדה ש'בחזית מדיה' מייצרת ומספקת תכנים רבים כל כך, הביאה להצפה של תכנים בקרב המנויים, כאשר לכל מנוי רלוונטיות רק כתבות ספציפיות.

על מנת לפתור את הבעיה הזו, הודענו כזכור לפני כשנה על חלוקת מערכת התוכן לשישה מדורים שונים (חדשות, כלכלה, מוזיקה, בריאות, נשים ויהדות), כאשר לכל מדור רשימת תפוצה שונה.

בכך למעשה, מתאפשר לכל אחד ואחת מכם להנות מתכני המדור/ים הרלוונטי/ים עבורכם ולמנוע הצפה של ניוזלטרים לא רלוונטיים בתיבת המייל האישי.

עם זאת, העובדה כי לכל מדור ישנן תתי-קטגוריות רבות, כאשר לא כל תת-קטגוריה מעניינת אתכם, עדיין השאירה את הטעם המר בקרב חלק מהמנויים.

כעת כאמור, אנו גאים להכריז על הדבר הבא בדיגיטל החרדי – מייל ממוקד במיוחד, כאשר כל כתבה מותאמת אישית למנוי – אותה מהדורה, עם כתבות שונות.

הטכנולוגיה החדשה שפיתחנו מאפשרת לכל לעל אחד ואחת להיכנס לעמוד התראות וניוזלטרים כאן באתר (לאחר הרשמה מהירה) ולנהל את רשימות התפוצה ואת תחומי העניין שלכם.

לדוגמה: מנוי לתפוצת "בחזית הכלכלית" שיסמן אך ורק את תחום העניין "נדל"ן" יקבל במהדורה זו אך ורק כתבות נדל"ן.

בנוסף, באפשרותכם להיכנס לעמוד עדכון פרופיל ולעדכן את הפרטים האישיים שלכם, כך שתוכלו להנות מהתאמה אישית מקסימלית של תכנים.

לדוגמה: תוכן שמיועד אך ורק לתושבי ירושלים, יוצג במייל רק למי שהגדיר בעמוד עדכון פרופיל את ירושלים כעיר מגוריו. כתבות בשפה האנגלית יישלחו אך ורק למי שהגדיר את אנגלית כשפה הראשית שלו, וכן הלאה…

תכני פרימיום באתר 'בחזית מדיה'

כמי ששמה דגש על יצירת תוכן מושקע ואיכותי, כתבות מגזין, תחקירים עיתונאיים וראיונות בלעדיים, אנו מפרסמים מגוון תכני פרימיום באתר.

תכנים אלה זמינים ברובם לקריאה אך ורק עבור המנויים המחוברים למערכת.

בנוסף, על מנת למנוע תגובות שאינן עולות בקנה אחד עם אופי האתר וגולשיו, שמורה זכות התגובה לכתבות המתפרסמות באתר אך ורק למשתמשים מחוברים.

לכן, חשוב לוודא תמיד כי הינכם מחוברים לאתר!

פיד מותאם אישית ואתר נקי מפרסומות

וזה לא הכל… בימים אלה עמל צוות הפיתוח שלנו על הקמת פיד אישי לכל אחד ואחת מכם, בו יוצגו עבורכם אך ורק הכתבות הרלוונטיות עבורכם, בהתאם להעדפות התוכן שהגדרתם בעמוד התראות וניוזלטרים.

לדוגמה: אם תבחרו רק את המדורים התורניים ברשימת תחומי העניין, תהנו מאתר שמספק חוויה של בית מדרש וירטואלי.

בנוסף, תוכלו לנקות את האתר מרוב הפרסומות, ולהנות מקריאה נקייה ונעימה יותר.

אפשרות זו זמינה בשלב זה בתשלום סמלי של 10 ₪ בחודש, וזאת על מנת שלא לפגוע במודל ההכנסות של האתר, כך שנוכל להמשיך ולספק עבורכם את התכנים האיכותיים ביותר.

ויש גם מתנות על חשבון הבית!

על מנת לעודד אתכם לעדכן את הפרופיל ב-100%, בכדי שהמערכת תציג לכם תכנים רלוונטיים בלבד, בחרנו לפנק אתכם בשלל הטבות.

לאחר עדכון כל השדות בעמוד עדכון הפרופיל, תועברו לדף בו יוצגו לכם שוברים וקופונים למימוש במגוון חנויות חרדיות מקוונות, ותוכלו לבחור אחד מהם למימוש מיידי.

השוברים ניתנים על ידי בעלי עסקים המנויים גם הם ל'בחזית מדיה' והמערכת אינה אחראית על מימושם בחנות שהנפיקה את השובר ו/או הקופון.

מדובר במהלך ראשון מסוגו, שמביא לכך שבעלי העסקים המנויים ל'בחזית מדיה' נהנים מתנועת לקוחות מקסימלית לחנות שלהם – כאשר לקוחותיהם, גם הם מנויי 'בחזית מדיה', נהנים מהטבות מיוחדות וראשונות מסוגן.

פיצ'ר קבלת ההטבות אינו פעיל זמנית בשל עבודות פיתוח ותחזוקה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים