שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נשות האברכים מחו מול ביתו של אורבך
גזירת המעונות
חברות הפורום, שהגיעו מכל רחבי הארץ, אמרו כי נמאס להן לשמוע הבטחות שנותרות ללא כיסוי. למחאה הגיעו בין היתר הרב יוני לביא והרב אייל ורד, המקורב לאורבך
פורום "תורתם אומנותן" במחאה מול ביתו של אורבך על גזירת המעונות | צילום: פורום "תורתם אומנותן"

חברות פורום "תורתם אומנותן", נשות האברכים בציונות הדתית, הגיעו היום (חמישי) מחוץ לביתו של ח"כ ניר אורבך מימינה, לקיים את מחאת "מעון ראש הממשלה" יחד עם ילדיהן. ביום שני הקרוב הן יגיעו גם לביתה של ח"כ עידית סילמן, יו"ר הקואליציה.

חברות הפורום, שהגיעו מכל רחבי הארץ, אמרו כי נמאס להן לשמוע הבטחות שנותרות ללא כיסוי. למחאה הגיעו בין היתר הרב יוני לביא והרב אייל ורד, המקורב לאורבך. הם הגיעו לחזק את הנשים במאבקן. הרב ורד אמר לבנות כי "הגיע הזמן שיימצא פיתרון שיאפשר לאברכים ללמוד בנחת ובלי דאגה כלכלית, מכיוון שלימוד התורה הוא ערך לאומי ולכן מצופה מהממשלה לפתור את הנושא".

חברת הפורום, אפרת לופו אמרה: "ניר, אנחנו מחוץ לבית שלך, אמרת שתגיע וביטלת ברגע האחרון. עוד הבטחה שהבטחת ולא קיימת. אנחנו רוצות כבר לראות תוצאות מעשיות בנושא המעונות, אנחנו שומעות דיבורים כבר הרבה זמן, זה לא מספיק לנו. אנחנו רוצות מתווה שיהיה בעדנו, בעד כל לומדי התורה".

לבסוף פנתה לופו לאורבך ואמרה: "אנחנו בחרנו להיות אורות קטנים שמפיצים את אור התורה בכל הארץ, אנחנו יודעות שהתורה תגבר. השאלה איפה אתה בוחר להיות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים