שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נשות האברכים תוקפות את דברי ליברמן
סערת הכוללים
אמש בישיבת סיעה של ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן אמר על האברכים לומדי התורה, כי הם בטלנים שכל היום שותים קפה
שר האוצר אביגדור ליברמן | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

פורום "תורתם אומנותן" – נשות האברכים בציונות הדתית בתגובה לדבריו של ליברמן אתמול על "בטלנות האברכים": "כששמענו על דחיית גזירת המעונות לאברכים במקום ביטולה, הבנו וגם אמרנו שהמאבק לא תם.

"ממשלה שמפלה הורים רק בשל היותם לומדי תורה, לעומת סטודנטים במקצועות אחרים, היא ממשלה שאות קלון מתנוסס מעליה. שוב ושוב, ליברמן מנסה לרמוס את עולם התורה תוך שיח פוגעני ומזלזל. לא זו הדרך להתייחס לערך לאומי יקר כתורת ישראל".

"לפי הדברים שאמר אתמול ובימים האחרונים, רואים שכף רגלו של ליברמן לא דרכה מעולם בבית המדרש. אחרת אין היגיון לדבריו, שבהם הוא הופך את המיעוט לרוב. כנראה שהוא לא ראה את מסירות הנפש של הלומדים שחובשים את ספסלי בית המדרש".

"אנו קוראים לחברי הממשלה והכנסת שמסורת ישראל בלבם, לא להסתפק רק באמירות של סגן השר כהנא והשר גדעון סער, אלא לעצור בפועל את ההשתלחות נטולת הרסן של שר האוצר ולהרים את קרנה של תורת ישראל במדינת ישראל".

כזכור, אמש בישיבת סיעה של ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן אמר על האברכים לומדי התורה, כי הם בטלנים שכל היום שותים קפה. הדבר עורר סערה, אך במפלגות החרדיות בחרו שלא להגיב, למעט ח"כ פרוש שהוציא הודעת גינוי.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ליברמן עושה פרסומת לחברת הקפה "עלית" וחברת הסנדויצים
    הוא אומר שגם האברכים שותים קפה ואוכלים סנדויצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים