שיתוף
תגובות
חדשות » נשיא המועצת הגר"ש כהן: ״פורץ גדר ועוונו חמור מנשוא״
מכתב חריף
נשיא המועצת יוצא הערב בהוראה חריפה נגד הממחי״ם גם בגני הילדים: ״חוטא ומחטיא והריהו כמורד בהקב״ה״
מרן נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א | צילום: יעקב כהן

למנוע פריצת גדר – נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן יוצא בגילוי דעת חריף לאסור את מסגרות הממחי״ם (ממלכתי חרדי) גם בגני הילדים.

במכתבו מתריע נשיא המועצת בדבר האיסור החמור וכותב: ״כפי שכבר התרענו בדבר האיסור והסכנה האיומה לחינוך ילדי ישראל הי"ו במסגרות שאינם ע"פ ההשקפה התורנית הצרופה כגון הממ"חים וכיו"ב, ועל כל אב ואם מוטלת חובה קדושה לשלוח בניהם אך ורק למוסדות החינוך התורניים המחנכים בדרך המסורה לנו מדור דור ברוח ישראל סבא, ומי שאינו עושה כן חוטא ופוגם בנפש ילדיו ועתיד ליתן את הדין לפני קודשא בריך הוא ולא ינקה מעוון״.

 במכתבו מוסיף ומבהיר מרן הגר״ש בחומרת האיסור לכלל הגילאים החל מגני הילדים וכותב: ״והנני להודיע בשער בת רבים להזהיר גדולים על הקטנים שאיסור זה כולל את גני הילדים לגיל הרך אשר היא ראשית חינוכם, והעובר באיסור זה בכל מקום ומקום חוטא ומחטיא את הרבים והריהו בבחינת מורד בקב"ה והוא כפורץ גדר שעוונו גדול מנשוא״.

 את מכתבו מסיים נשיא המועצת בברכת כהן: ״והנני בברכה ותפילה עבור כל אחו"א השולחים ילדיהם למוסדות החינוך התורניים בהשקפה טהורה וצרופה לכבודו ית' יה״ר שיראו ברכה בעמלם מכל יוצאי חלציהם בבריאות ובשמחה כל הימים דורות  ישרים מבורכים עד ביאת גוא"צ אכי"ר״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים