שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "אזרחי ישראל – אין מי ששומר עליכם"
במסר תקיף
"בנט, אתה בזבזת זמן יקר ואזרחי ישראל משלמים את המחיר. מחיר בתחלואה גבוהה, באלפי חולים ובאבדות בנפש" זעק נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: ערוץ כנסת

לאחר הסערה שעוררה השרה שקד אמש במהלך ראיון, משיב יו"ר האופוזיציה ח"כ נתניהו ותוקף: "נפתלי ואיילת אתם השתגעתם? אמרתם אתמול בעזות מצח שהתפקיד שלכם זה להכיל מתים. במקום להכיל מתים אתם צריכים להציל חיים. אבל בגלל חוסר הניסיון שלכם ובגלל הבריחה שלכם מאחריות בזבזתם זמן יקר. שהיה מציל חיים".

"שבעה שבועות, יותר מדי בזבזתם. לפני שבעה שבועות ביקשתי להביא לישראל את מיליוני החיסונים שהזמנו מראש וששילמנו עליהם. כל מה שהייתם צריכים לעשות אז זה פשוט לתת הנחיה להביא את מיליוני החיסונים של החיסון השלישי לארץ ולהתחיל מיד לחסן את אזרחי ישראל כשההתפרצות הייתה עוד בחיתוליה" תקף נתניהו את התנהלות הממשלה.

"בנט, אתה בזבזת זמן יקר ואזרחי ישראל משלמים את המחיר. מחיר בתחלואה גבוהה, באלפי חולים ובאבדות בנפש. אזרחי ישראל" פנה נתניהו, "אני חייב להגיד לכם את זה בדאגה: 'אין מי ששומר עליכם'. אין מי שדואג לבריאות שלכם, אין מי שדואג לחיים שלכם. הם אפילו לא באים לישיבות הקורונה. בזמן הקריטי הזה אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו ממשלה שהחליטה להכיל מתים במקום להציל חיים. ירדתם מהפסים, לכו הביתה".

כזכור, שרת הפנים איילת שקד התראיינה אמש לחדשות 13, בדבריה אמרה שקד כי "לקחנו החלטה שהיא לא פשוטה, אבל היא החלטה אסטרטגית קיבלנו החלטה לחיות לצד הקורונה. זה לדעת גם להכיל חולים קשים ומתים כי זו מגפה – ובמגפה אנשים מתים זה קורה כרגע בכל המדינות בעולם". דבריה של שקד עוררו סערה בתקשורת, כשח"כים ועיתונאים תוקפים את האמירה השערורייתית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים