שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "הנחתנו על החמאס מכות-מחץ"
שנה לשומר החומות
מדברי ראש הממשלה לשעבר נתניהו בהשקת שדולת ירושלים: "בדיוק לפני שנה יצאנו למבצע ״שומר חומות״. עשינו זאת כי בניגוד לשקרים המופצים, סירבנו לבטל את מצעד הדגלים
משה ליאון, נתניהו, פינדרוס וברקת | צילום: דוברות ירושלים

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, סגניו וחברי מועצת העיר אירחו באולם המועצה את טקס השקת שדולת ירושלים בכנסת בראשות ח"כ יצחק פינדרוס, ח"כ מיכאל מלכיאלי וח"כ ניר ברקת. בטקס משתתפים יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו, שגריר ארה"ב לשעבר דיוויד פרידמן, ראשי סיעות ועשרות ח"כים.

מדברי ראש הממשלה לשעבר נתניהו בהשקת שדולת ירושלים: "בדיוק לפני שנה יצאנו למבצע ״שומר חומות״. עשינו זאת כי בניגוד לשקרים המופצים, סירבנו לבטל את ׳מצעד הדגלים׳ שמתקיים מדי שנה כדי לציין את איחודה של העיר. לאחר שלא נכנענו לאיומי החמאס, ארגון הטרור שיגר מטח רקטות על מבואות ירושלים ותל אביב".

"במשך אחד-עשר ימים הנחתנו על 'החמאס' מכות-מחץ שהוא לא ידע כמותן. אני מקווה שבחמאס למדו את הלקח, אבל אם לא – צריך להכות בהם שוב".

"תמיד זכרנו שירושלים היא הבית שלנו. אך היום יש אלה שמרגישים שהם בעלי הבית בירושלים. הם מניפים את דגלי אש"ף וחמאס בחוצות העיר, הם שורפים את דגל ישראל על הר-הבית, הם מאיימים בטרור על מי שמניף את דגלנו בבירתנו".

"אבל יש דבר חמור עוד יותר. בתוך הממשלה הנוכחית יש מי שחושבים שלא צריך להניף את דגלי ישראל כאן, בלב ירושלים. שרה בממשלה אומרת שמצעד דגלי ישראל בירושלים –זו התרסה".

"אתם מבינים? להניף דגלי אש"ף בירושלים, בלוֹד, בתל אביב, בבאר שבע – זה לא התרסה. לשרוף את דגל ישראל בהר הבית – זה לא התרסה. אבל להניף דגלי כחול-לבן בלב ירושלים- זו התרסה".

"חברי קואליציה מבקשים למסור את השליטה בהר הבית למדינות זרות, וראש ממשלה ישראלי מעביר את המעון הרשמי מירושלים לביתו הפרטי ברעננה. מעולם לא הייתה דרושה כל כך השדולה שאנו מקימים היום, השדולה לחיזוק ירושלים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים