שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "התקשורת מאכילה, ואזרחי ישראל אוכלים אותה"
תוקף את בנט
נתניהו שלח עקיצה לבנט: "בנט אתה הבטחת שינוי דרמטי בקורונה תוך חמישה שבועות, בעניין הזה צדקת אבל שינוי לרעה ולא לטובה"
בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו נשא דברים במליאת הכנסת בדיון הפותח את מושב החורף ואמר: "את 100 הימים הראשונים של הממשלה הזאת, אפשר לסכם במשפט אחד: הממשלה מכילה, התקשורת מאכילה, ואזרחי ישראל – אוכלים אותה."

נתניהו התייחס להתנהלות הממשלה סביב מגפת הקורונה ואמר: "מה זה אומר להכיל את המתים? זה אומר להשלים עם מוות של אנשים יקרים, לא להילחם בתמותה לא לעשות הכל כדי להציל חיים, פשוט להפקיר אנשים למותם. הטבלה לא משקת, לפני 4 חודשים ישראל דורגה במדד בלומברג במקום החמישי העולם בהצלחה בקורונה, היום תחת הממשלה לשכם הוא מדרג אותנו במקום ה41 מתוך 53 מדינות".

"בנט אתה הבטחת שינוי דרמטי בקורונה תוך חמישה שבועות, בעניין הזה צדקת אבל שינוי לרעה ולא לטובה. רק לפני פחות מארבעה חודשים העברנו לכם מדינה כמעט ללא תמותה ומאז 1392 מתו, את רוב המתים אפשר היה להציל, וזה עוד בתקופה שיש בה חיסונים."

"הזמנו את החיסונים, שילמנו עליהם, הם כבר היו ארוזים ומוכנים למשלוח לארץ, הפצרתי בבנט והורוביץ תטיסו אותם ארצה, תצילו אנשים. כל הנאום של בנט היה דחליל, לא הצענו סגר אלא שתביאו את החיסונים. מהרגע שהיו חיסונים נפסקו התמותות. אני זועק את זעקתם של למעלה מאלף משפחות, שאנשיהם מתו לשווא."

"לו הייתם פעלים בזמן הייתם חוסכים את המחלה מעשרות אלפי ישראלים ויסבלו מתסמינים ותופעות לוואי לשנים רבות ואולי כל ימי חייהם. ולכישלון העצום הזה אתם לא מתביישים לקרוא הצלחה?".

בנוסף דיבר נתניהו על האיום האיראני ואמר: "הממשלה הזו, אתם מכילים לא רק את הקורונה אלא גם את הגרעין האיראני. בנט ולפיד התחייבו באופן שערורייתי שלא לפעול נגד חזרת ארה"ב להסכם הגרעין. ההסכם הזה הופך את איראן בהכשר בין לאומי למדינת סף שתוכל לפתח ארסנל גריעיני של מאות פצצות אטום שמכוונות על הראש שלנו."

"לכן נאבקתי נגדו בכל פורום מעל כל במה. אני הורתי על אין ספור פעולות סיכול נגד תכנית הגרעין ומובן מאליו שמעולם לא הסכמתי להתחייב לתאם מראש את כל הפעולות מול ארה"ב, למרות בקשות חוזרות ונשנות. אבל בנט ולפיד כבר בשבוע הראשון של הממשלה האומללה הזו התחייבו שלא להילחם בהסכם ולא לבצע שום פעולה צבאית ללא תיאום מראש עם ארה"ב. את השתגעתם? עם מדיניות כזו איזו לגיטימציה תהיה לישראל לסכל את מאמצי הגרעין?".

"בנט, לפני שבוע נאמת באו"ם, כדי לצאת ידי חובה אמרת כמה מילים שבלוניות על איראן אבל את הדבר החשוב באמת לא אמרת. שישראל מתנגדת בתוקף להסכם הגרעין ותמשיך לפעול לסכל אותו."

"במקום זה תקפת את מערכת הבריאות שלנו, ממשלת הריפוי תוקפת את הרופאים, במקום להתעמת עם חמינאי, בחרת להתעמת עם שרון אלרואי. כשאתם מכילים את הסכם הגרעין אתם נכנעים, מקבלים אותו כעובדה מוגמרת. מטהרן ועד עזה אויבנו מפנימים את החולשה הזו ולכן הם כל כך שמחו שהתחלפו הממשלות."

נתניהו התייחס לסיקור התקשורתי סביב הממשלה ואמר: אין מחץ, יש יח"ץ, שנותנים לכם בשפע על ידי התקשורת המגוייסת. היא מאכילה את אזרחי ישראל בתפריט מגוון של ספינים, לוקשים פייק ניוז. מהדורות החדשות הפכו לפינות ליטוף.

זוכרים את המילה מחדל? כל דבר היה מחדל, פתאום המילה הזו מעלמה מחיינו. גם בדיקת העובדות בשידור חי נעלמו. בנט מאושר, מרוצה, מבסוט, הציל תוכי. לא שואלים על חאן אל אחמר, התיישבות צעירה, פתיחת קונסוליה אמריקאית לפלשתינים, על העברת הכסף שנועד חיילים לתנועה האיסלמית. מנסור עבאס אישר לבנט ללכת לאו"ם אבל לא אישור לו ללכת לאום אל פאחם.

זה לא רק ליטוף תקשורתי זו גם לולינות תקשורתית. לפני הנאום של בנט באום הפרשנים האכילו אותנו בהסברים מלומדים, נאום חשוב, אירוע היסטורי. אחרי הנאום כשההר לא הוליד עכברון, הגיעו התירוצים – זו לא במה חשובה, האולם היה ריק כי המנהיגים חזרו הביתה, ולאף אחד לא אכפת היום מהאו"ם.

ברור שיש שקט כי התקשורת דואגת להשתיק. התקשורת דואגת לממשלה והממשלה דואגת לתקשורת. היא מטילה מס על נטפליקס כדי לאושש את הרייטניג הקורס של המהדורות שלה.

תוך 100 ימים הצלחתם להפוך את ישראל מכוח עולמי עולה למדינה כנועה, ואתם עוד מעיזים לדבר על הירושה הקשה שקיבלתם מאיתנו. על מה אתם מדברים? חברי ואני הוצאנו את ישראל הראשונה בעולם מהקורונה, הוצאנו את הגז מהמים, הפכנו למעצמת סייבר, הזנקנו את הכלכלה, בלמנו את המסתננים, הבאנו ארבעה הסכמים היסטוריים, יאיר לפיד אני מקווה שהיה נחמד בבחריין ובמרוקו.

ככל שמחדלי הממשלה מתרבים כך מתרבות אמרות השפר החלולות של נציגי הממשלה, ובראשם לפיד. אני מדבר בעברית ולא בנורבגית ומקווה שהרוב כאן יבנו אותי. מבחינת לפיד האנטישמיות היא איננה דבר ייחודי. אבל אני רוצה לצטט את הפנינה האחרונה.

"זו ממשלה נורמלית של אנשים נורמלים שבאו מהמקום הנכון." איזו התנשאות, איזו רדידות, איפה בדיוק המקום הנכון של לפיד? רמת אביב? רעננה? רמת השרון? ומה כל כך נורמלי בממשלה הזו? ראש ממשלה עם שישה מנדטים זה נורמלי? וראש ממשלה בפועל שנשלט על ידי ראש התנועה האיסלמית עם 4 מנדטים זה נורמלי?.

אנחנו נמשיך לפעול כאיש אחד כדי להפיל את ממשלת השעטנז הזו, ואל תהיו כל כך זחוחים. העם לא טיפש, הוא יודע שאין לכם דרך ומנהיגות, יש רק דבר אחד שמאחד אתכם וכולם יודעים מה הוא או מי הוא. אבל זה לא יעזור לכם אנחנו נפיל אתכם ונחזיר את מדינת ישראל מבירא עמיקתא לאגרא רמא."

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. תותח !!!!! אין על ביבי זה נראה שעשה לנו טוב האופוזיציה כך העם יבין מה קורה באמת , נתניהו משקף את זה נכון .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים