שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו יוסמך להציע שריון מפלגות נוספות
מרכז הליכוד אישר
מרכז הליכוד אישר את בקשת נתניהו להסמיכו להביא הצעה בדבר רשימת מועמדים משותפת בבחירות לכנסת הבאה. אם תוגש הצעה כזאת, היא תובא לאישור מזכירות הליכוד
דיון במרכז הליכוד | צילום: טוויטר מיקי זוהר

מרכז הליכוד אישר הערב (שלישי) את הסמכת ראש הממשלה בנימין נתניהו להביא הצעה להגשת רשימת מועמדים משותפת לכנסת ה- 25. זאת, לאחר שיו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, כינס את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של נתניהו. הרשימה, ככל שתגובש, תוגש לאישור מזכירות הליכוד.

נתניהו אמר לפני ההצבעה: "בימים האלה עושים מאמץ אדיר להקים ממשלת ימין. מוכרחים להקים ממשלת ימין. רק ממשלת ימין תוכל לאתגרים שלפנינו. מבקש מכם לתמוך בהצעה שיביא חיים כץ. זה לא תלוי רק בנו, גם באחרים, אבל זה צעד הכרחי. בלעדיו לא נוכל להשיג את היעד".

מהליכוד נמסר: "במטרה לאפשר הקמת ממשלת ימין בכנסת ה-24, יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, כינס הערב את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של רה"מ בנימין נתניהו, להביא הצעה עקרונית להגשת רשימת מועמדים משותפת, בבחירות לכנסת ה- 25. הרשימה ככל שתגובש, תוגש לאישור מזכירות הליכוד".

יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ אמר בפתח הדיון של חברי מרכז הליכוד, על הבקשה רה"מ להביא הצעה עקרונית להגשת רשימת מועמדים משותפת, בבחירות לכנסת ה-25: "קיבלנו רמזים שאם נעשה צעדים מסוימים נוכל להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית".

יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר מסר בתגובה להחלטה: "אני מבקש להודות למאות חברי מרכז הליכוד שהגיעו היום לאשר לרה״מ את האפשרות לשריין אצלנו רשימות בבחירות הבאות למען הקמת ממשלת ימין בע״ה. ממשיכים לעשות הכל כדי להצליח במשימה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים