שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתניהו מבוהל והיסטרי. הוא מ-פ-ח-ד"
התגובות לנאום
לפיד: "אין גבול לנוכלות" • רגב תקפה את בנט: "מעוות את רצון הבוחר לטובתו האישית" • גולן: "אם האפשרות היחידה להחלפת נתניהו היא ממשלה עם בנט, אצביע בעדה"
בנימין נתניהו | צילום: Ververidis Vasilis, שאטרסטוק

במערכת הפוליטית הגיבו להצהרת ראש הממשלה נתניהו הערב (רביעי) שהפנה אצבע מאשימה לעבר יו"ר ימינה, נפתלי בנט, טען שהוא מוביל להקמת "ממשלת שמאל" – וקרא לו לתמוך ביוזמה שלו לקיום מערכת בחירות נוספת – כזו שבה ראש הממשלה ייבחר ישירות. במפלגות "גוש השינוי" תקפו את נתניהו – ובגוש הימין את בנט.

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד: "‏לשמוע את נתניהו מדבר על אי קיום הבטחות, על לרמות את הציבור ועל זה שממשלה פריטטית היא בעיה…. אין גבול לנוכלות". ח״כ בועז טופורובסקי מ'יש עתיד': "הערב ראינו את רה״מ היוצא בהיסטריה אמיתית. פאניקה שהוציאה ממנו את הרוע, השקרים והנוכלות בצורה בוטה ופאתטית". ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) צייצה: "מה זה הנאום ההיסטרי הזה? מה זה? אין לו יועצים/שרים/ח"כים שאכפת להם ממנו? כולם אשמים במצב ואתה מה? איזה נוכל האיש הזה, פשוט אין לתאר".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס לדבריו של ראש הממשלה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏מעולם לא ראינו ראש ממשלה כל כך מבוהל והיסטרי. הוא מ-פ-ח-ד".

ח״כ רם שפע מהעבודה: "נתניהו מבוהל, לחוץ, מגומגם, ורועד מפחד. ‏זה הזמן של כולנו להגביר את המאמצים להקמת ממשלת שינוי. זה קרוב מתמיד, המשיכו להאמין וביחד נשנה את ההיסטוריה".

יו"ר מרצ, ח"כ ניצן הורוביץ, תקף: "ארכי נוכל מדבר על אמינות ומנסה להפחיד ״השמאל, השמאל…" בעצמך איבדת כל שריד של אמינות. לא מפחדים ממך ומההסתה שלך ולא קונים יותר את הטריקים והשטיקים שלך. וכן, אנחנו השמאל ועל אפך וחמתך אנחנו מוכנים לחבור עם עוד מפלגות כדי להחליף אותך, את השיטות שלך, ואת הכשלונות שלך. זמנך עבר".

ח"כ יאיר גולן ממר"צ אמר כי "‏יש להקים ממשלת 61 בראשות יאיר לפיד. אבל, אם האפשרות האחרונה והיחידה להחלפת ממשלת השחיתות היא ממשלה עם בנט ברוטציה, אצביע בעדה. זה פתרון הזוי ולא יציב אך למען עתיד ישראל אבלע את הצפרדע הזו".

יו"ר כחול לבן בני גנץ: "ביבי, יריקה בפרצוף זה לקחת את אזרחי ישראל לבחירות ממניעים אישיים, למנוע תקציב מדינה בזמן משבר כלכלי ולהשאיר את המדינה בלי שר משפטים בגלל המשפט שלך".

מ'קריים מיניסטר' נמסר בתגובה לנאום נתניהו: "ביבי תתחיל לארוז. לא ניתן לך להתבצר ולגרור את המדינה לבחירות. מוצש בבלפור עד שתלך. בתנועה הוסיפו: ״צפינו הערב בפרפורי הגסיסה של הנאשם.שקרים, השמצות, ופאניקה מוגזמת גם בסטנדרטים של נתניהו".

"ביבי, תתחיל לארוז. אין פלונטר פוליטי. רוב העם בחר בגוש השינוי. קבל את ההכרעה הדמוקרטית ולך. לא ניתן לך להתבצר בבלפור, לחרב את הדמוקרטיה ולגרור את המדינה כבת ערובה לבחירות נוספות. נהיה במוצ"ש בבלפור ולא נזוז משם עד שתלך", לשון ההודעה.

שרת התחבורה מירי רגב אמרה כי "חזרנו ואמרנו: כל קול לבנט הוא קול ללפיד. בנט הבטיח שלא ימליך ממשלת שמאל ועכשיו הוא מוכן לירוק בפרצופה של הדמוקרטיה ולעוות את רצון הבוחר כדי לממש אמביציה אישית עם 7 מנדטים ולהיות ראש ממשלה".

"בנט לוקח אותנו ל-2 תרחישים גרועים: או ממשלת שמאל בראשותו או בחירות חמישיות. יש רק פתרון אחד שיכול למנוע זאת: בחירות ישירות לראשות הממשלה שישימו סוף לפלונטר הפוליטי. אם בנט לא רוצה להיזכר לדיראון עולם, כמי שהפיל את ממשלת הימין בגלל תאוותו לתפקיד ראש הממשלה בראשות גוש השמאל, כדאי שיודיע על תמיכתו בבחירות ישירות והצטרפותו לממשלת ימין יציבה בראשות נתניהו", דברי רגב.

השר אלי כהן מהליכוד האשים את יו"ר ימינה שהוא מוכר את ערכי הימין כדי להפוך לראש ממשלה: "בנט מוכר את ערכי הימין כדי להיות נסיך השמאל. תתעורר ותבין שהשמאל משתמש בך עכשיו, ויזרוק אותך בהזדמנות הראשונה. תתעשת לפני שיהיה מאוחר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים