שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נתניהו: "מבקש מהציבור החרדי – לכו להתחסן"
בבית שמש
שר הבריאות עם ראש הממשלה ועם המתחסנים ברמת בית שמש: "שמענו אתמול את ראש ישיבת מיר שאמר: החיסונים הם טובה שהקב"ה נתן לנו, ומי שלא מנצל זאת הוא כפוי טובה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית שמש | צילום: לע"מ
צילום: עומר מירון , סאונד: בן פרץ/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו היום בקופת חולים 'מאוחדת' בבית שמש. בביקור השתתפו ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, יו"ר דירקטוריון קופ"ח מאוחדת איל גבאי ומנכ"לית קופ"ח מאוחדת סיגל רגב-רוזנברג.

נתניהו אמר כי "ביקשתי ביממה האחרונה לקדם שתי יוזמות: בוועידת המנהיגים הצעתי שישראל תוביל הקמת תאגיד בינלאומי למחקר וייצור של חיסונים לווירוסים ומגפות עולמיות. היתה לכך היענות נלהבת מקיר לקיר".

"זהו צעד מאוד חשוב משום שהוא יאפשר לנו להיערך טוב יותר לאיומים העתידיים. בנוסף, הצעד הזה מאגד יכולות של מדינות, חלקן טובות יותר במחקר ופיתוח, חלקן טובות יותר בייצוא וחלקן במחקר מדעי טהור. אנחנו רוצים לאגד את המדינות הללו לתאגיד בינלאומי ביוזמת ישראל, אנחנו נמשיך ונדווח לכם על התקדמות פרויקט זה".

"קיימתי אתמול דיון עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, שרת התחבורה מירי רגב וראש המל"ל מאיר בן שבת והנחיתי לקדם מיידית חיוב בדיקות קורונה לכל מי שנכנס לישראל והידוק נוסף של הטיסות אל ישראל ומישראל. זהו צעד חשוב משום שהמגיפה משתוללת בחוץ".

"כדי שנוכל להציל חיים רבים ולצאת מהקורונה, אנחנו חייבים להעלות את אחוז החיסונים באוכלוסיה כולה אבל בייחוד בציבור הערבי והחרדי".

"בכל מקום שאני הולך אני קורא לאנשים להתחסן, אני עושה זאת גם כאן היום בבית שמש. שמחתי לשמוע מראש העיר, שיש כאן התקדמות ועליה גדולה. אך בכל זאת אני רוצה להפנות את דברי כאן לציבור החרדי ולבקש מכם: לכו להתחסן. החיסונים לא רק יצילו את חייכם ובריאותכם, הם יצילו גם את חיי הקרובים והיקרים לכם; ההורים, סבא וסבתא. רק יחד נוכל להביס את הקורונה".

"לסיום, מחר נקיים ישיבת ממשלה בנושא הקורונה, המוטציה משתוללת בעולם ואתם רואים את המספרים העצומים. יש מדינות באירופה שמדברות עכשיו על סגר עד אפריל, זה לא המצב אצלנו הודות למאמצים המשותפים שאנו עושים יחד. אבל יתכן מאוד שנידרש לתקופה קצרה מוגבלת נוספת. נחליט על כך מחר ואני בטוח שנזכה לשיתוף פעולה של כולכם, אנחנו בדרך לנצח את הקורונה", דברי נתניהו.

אדלשטיין אמר כי "שמחתי ללמוד כאן על שיפור הנתונים של ההתחסנות בחברה החרדית. שמעתי אישית מהרב קנייבסקי את הקריאה לכולם ללכת להתחסן, בדגש על המלמדים מסיבות ברורות. שמענו אתמול את ראש ישיבת מיר שאמר: החיסונים הם טובה שהקב"ה נתן לנו, ומי שלא מנצל זאת הוא כפוי טובה".

"עכשיו אפשר להתחסן מגיל 45. אנא, מי שבא להתחסן ויודע שאבא ואמא, סבא וסבתא שלו טרם התחסנו, תעזרו להם להגיע לקופות החלים שיקבלו חיסון. החיסונים לוקחים אותנו למקום טוב. במקביל טיפסנו בחולים הקשים, גם במחלקות הקורונה. נבוא מחר לממשלה ונבקש הארכה של הסגר. אין ברירה. מקווה שיאושר, כי כולנו מבינים את המצב".

"אי אפשר לחיות עם ממוצע של 8160 מאומתים ליום ו 1100 חולים קשים בבתי החולים. צריכים לטפל בזה, להתקדם עם החיסונים ולהגיע למציאות אחרת של פתיחת המשק, התרבות, בתי הכנסת, ומערכת החינוך. ואז נהיה בעזרת ה' המדינה הראשונה בעולם שאומרת: חזרנו לחיות חיים אמיתיים, חזרנו לחיים", דברי שר הבריאות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים