שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתניהו מתכנן להישאר ראש ממשלת מעבר נצחי"
גנץ תוקף
יו"ר כחול לבן בכנסת פעילים: "מתוך הממשלה דאגנו שלביבי לא תהיה חסינות. אם לא היינו בממשלה, אם לא היינו יושבים במשרד המשפטים, הוא היה מקבל חסינות לכל החיים"
בני גנץ | צילום: אלעד מלכה

בכנס זום בהשתתפות אלפי אנשים ופעילים הציג גנץ את רשימת כחול לבן לכנסת. בכנס דיברו גם שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, שר החקלאות ופיתוח הכפר אלון שוסטר ושרת התיירות אורית פרקש הכהן.

"הפכנו את ממשלת נתניהו בתקופת משבר קשה כל כך, לממשלת ישראל", אמר גנץ, "לקחנו שליטה על חצי מהממשלה, ופעלנו כל הזמן, כולל אתמול בלילה על מה שטוב ונכון למדינת ישראל. מתוך הממשלה דאגנו שלביבי לא תהיה חסינות. אם לא היינו בממשלה, אם לא היינו יושבים במשרד המשפטים ובמשרדים האחרים, הוא היה מקבל חסינות לכל החיים".

"מנענו סיפוח חד צדדי- שמרנו על ישראל כיהודית ודמוקרטית. זו המשמעות. כן, יש לנו זכויות בארץ ישראל, אבל יש שם גם פלסטינים ואנחנו חייבים להבטיח את הביטחון ואת ההיפרדות מצד שני. אחרי שמנענו סיפוח הבאנו יכולת לפתח הסכמי שלום. נסעתי לארצות הברית ונפגשתי שלוש פעמים עם שר ההגנה האמריקאי כדי להבטיח שהשלום הזה יגיע לצד ביטחו ושמירה על העליונות הביטחונית של ישראל".

"אנחנו נלחמים על הצרכים של מדינת ישראל. וגם בקורונה, אנחנו פועלים תמיד לפי האיזון הנדרש. אנחנו נלחמים כדי להגן על מערכת המשפט ואנחנו רוצים להקים אחרי הבחירות ממשלה ישרה. חשוב שתדעו- לנתניהו יש תוכנית אחת בלבד- להישאר ראש ממשלת מעבר קבוע ונצחי. מבחינת נתניהו יכולות להיות בחירות חמישיות ושישיות ושביעיות".

"והדבר היחיד שמונע את זה- הוא אנחנו כקבוצה, ואני כראש ממשלה חליפי. אני תאריך התפוגה של נתניהו. לכן חשוב מאוד שנמשיך בעשייה, נמשיך לשבת במשרד הממשלה. השרים שלנו וחברי הכנסת עושים עבודה קשה וטובה, וצריך לומר להם היום תודה מכולנו".

"אנחנו נמצאים בתקופה קשה מאוד. מאתגרת. אבל החברים האמיתיים הם אלו שנשארים. אנחנו חזקים ואנחנו נגדל, ונהיה המפלגה המשפיעה ביותר, ונוודא שתהיה ממשלה בראשות אדם ישר, שהאינטרסים שלה הם האינטרסים של מדינת ישראל", דברי גנץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים