שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתניהו עשה את כל הטעויות האפשריות"
אדלשטיין תוקף
בכיר הליכוד סיפר בשיחות סגורות: "איפה שאני לא הולך – אומרים שהגיע הזמן להחליף את נתניהו". סביבת נתניהו הגיבו: "מי שרוצה להתמודד מוזמן – כבר מחר בבוקר"
אדלשטיין, קיש, נתניהו, ליצמן, אוחנה | צילום: מירי שמעונוביץ', לע"מ

שר הבריאות לשעבר ובכיר הליכוד ח"כ יולי אדלשטיין תוקף את יו"ר המפלגה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בשיחות סגורות ומצהיר על כוונתו להתמודד מולו בפריימריז: "הפרסום על כוונתי להתמודד עשה רק טוב הייתי בטוח שאותקף אבל הופתעתי לגלות שאיפה שאני לא הולך, אומרים שהגיע הזמן להחליף את נתניהו".

"לא רוצה למרוח את זה הרבה, אני לא מתכוון להיות שני ברשימה אני מתכוון לנצח. יתכן שהממשלה הזאת לא תחזיק הרבה זמן מעמד, אם היא תתחיל לקרטע יהיה קשה להתמודד מולו (נתניהו). הוא עשה את כל הטעויות האפשריות".

"למה הוא הסכים לתת לגדעון לבנט לגנץ ולכולם את ראשות הממשלה ורק לא לתת לאף אחד מהליכוד? למה הליכוד צריך להפסיד שלטון? עוד שבוע שבועיים אנשים ידליקו טלוויזיה וישימו לב שהוא (נתניהו) לא ראש ממשלה אז האסימון יתחיל ליפול ואז יגידו לו את האמת בפנים".

בתגובה לפרסום הדברים של אדלשטיין הערב ב'כאן חדשות', בסביבתו של יו"ר האופוזיציה נתניהו הגיבו ומסרו כי "מי שרוצה להתמודד מוזמן – כבר מחר בבוקר".

בכיר הליכוד ח"כ ניר ברקת מתח לאחרונה ביקורת על נתניהו והאשים אותו בראיון ל'חדשות 12' באובדן השלטון: "אני חושב שראש הממשלה טעה בשיקול דעתו. אם ראש הממשלה היה אומר אני זז הצידה, ומבקש לייצר פריימריז במטרה להוביל את המחנה הלאומי, ההערכה שלי היא שגם המחנה הלאומי היה מתאחד סביב המועמד הנבחר. אם הוא היה מאפשר את זה, מי שהיה מרכיב ממשלה ביום ראשון זה הליכוד יחד עם המחנה הלאומי".

הוא טען כי לא מדובר באירוע נגד יו"ר המפלגה נתניהו, ושלא תוכנן להתקיים רגע לפני שהליכוד לאבד את השלטון: "זה אירוע שמתכננים מראש. ודווקא יצא בעיתוי מעניין. אין פה שום דבר חתרני. בדיוק הפוך. אני בא ומציג איך אנחנו נוכל לחזור לשלטון כמה שיותר מהר". הוא טוען כי "הודעתי שאני אתמודד אחרי עידן נתניהו ואני גם אנצח. לא שיניתי את דעתי. ברגע שהוא יחליט לפרוש, אני אהיה שמה ואני אנצח".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד שהשתתף באירוע של ברקת אמר כי "צר לי שניר בחר להכפיש את רה"מ בריאיון רגע אחרי הכנס שלו, כשהבטיח לכולנו שזה כנס ליכודי רגיל ולא חתרנות נגד נתניהו. כך לא מתנהג ליכודניק. נראה ששיקר לכולנו ולי באופן אישי. התנצלותי בפני מי שהזהיר קודם. דבריו גם בשקר יסודם. רה"מ הציע גם הציע לתת ליריב לוין להוביל והשונאים סירבו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים