שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו שוחח עם בנט: "ניצחון לימין ולליכוד"
סבב טלפונים
נתניהו שוחח עם ראשי המחנה הלאומי ו"קרא להם להצטרף להקמת ממשלת ימין חזקה ויציבה שתשמור על כלכלת ישראל, ביטחון ישראל וארץ ישראל"
נפתלי בנט ובנימין נתניהו | צילום: אתר הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (שלישי) לתוצאות המדגמים ומסר: "אזרחי ישראל – תודה! הענקתם ניצחון ענק לימין ולליכוד בהנהגתי. הליכוד גדול בפער עצום מול המפלגה הבאה בגודלה – אנחנו בקידומת 3 והבאים בקידומת 1. ברור שרוב מובהק מאזרחי ישראל הם ימנים, והם רוצים ממשלת ימין חזקה ויציבה שתשמור על כלכלת ישראל, ביטחון ישראל וארץ ישראל. זה מה שנעשה. אוהב אתכם".

בתוך כך, יו״ר ימינה, נפתלי בנט, קיבל כעת שיחת טלפון מלשכת ראש הממשלה. בנט שוחח עם נתניהו ומסר לו כי "נמתין לתוצאות האמת וכי רק דבר אחד עומד לנגד עיניו – טובת כלל אזרחי ישראל". בנט, שעל פי המדגמים מהווה לשון מאזניים להקמת הממשלה, מסר כי "אעשה רק מה שטוב למדינת ישראל".

במקביל, ראש הממשלה נתניהו התקשר ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' וברכו על ההישג של הציונות הדתית ושל הימין. סמוטריץ' ברך את רוה"מ על ההישג החשוב למחנה הלאומי.

יו״ר שס השר אריה דרעי סיים לפני זמן קצר שיחה ארוכה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. רה"מ נתניהו בירך את השר דרעי על ההישג המצוין, השניים דנו בתוצאות הבחירות וקבעו להמשיך לשוחח עוד הלילה.

מהליכוד נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו שוחח בשעה האחרונה עם ראשי המחנה הלאומי וקרא להם להצטרף להקמת ממשלת ימין חזקה ויציבה שתשמור על כלכלת ישראל, ביטחון ישראל וארץ ישראל".

בחדשות 13, שרת התחבורה מירי רגב טענה כי לבנט "יש מקום של כבוד בממשלת הליכוד. הפרשנות שלי היא שבנט מבין שברגע הזה נגמרו הבחירות ובמצב המדנטים צריך לשבת בממשלת ימין. בסדר, אז הוא אמר, אתה יודע כמה דברים אומרים?".

ח"כ מיקי זוהר במשדר בערוץ 12: "אם לא נגיע לפשרות מול עוצמה יהודית נלך לסבב נוסף". סגן שר הבריאות יואב קיש, הליכוד, ל'כאן 11': "קיווינו למספרים גבוהים. ה-61 הוא רגיש וצריך להיזהר, המגזר הערבי הביע אי אמון מוחלט ברשימה המשותפת" .

שמחה רוטמן, מספר 4 במפלגת הציונות הדתית: "המדגמים נראים מדהים. הפעילים עשו עבודה מטורפת ואני מקווה שתוצאות האמת יהיו אפילו טובות יותר מהמדגם".

אורית סטרוק, מקום 5 ברשימת הציונות הדתית, אמרה הערב במטה המפלגה כי "הדרך שלנו ניצחה. ראינו לאורך כל הקמפיין שיש ציבור גדול ששמח להרים את הראש, ולא לוותר. המטרה עכשיו היא הסדרת התיישבות צעירה ועבודה על איזון מערכת המשפט. מאמינה שבנט יצטרף".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים