שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו: "מעולם לא עשו שימוש פוליטי בצה"ל"
עולה למתקפה
נתניהו נגד גנץ: "מינה 'וועדה תפורה' בראשות מי שאמר לפני שנה ש'ראש הממשלה צריך להתפטר' • על הטיסה החשאית: "מעולם לא התייחסתי לדברים כאלו ולא אתחיל בזה עכשיו"
גנץ ונתניהו | צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף בפתח ישיבת סיעת הליכוד את שר הביטחון בני גנץ על הקמת ועדת החקירה בפרשת הצוללות והאשים כי מדובר ב"וועדה תפורה".

"בושה שגנץ משתמש בצה״ל ככלי ניגוח פוליטי", אמר נתניהו. "אחרי שכל גורמי האכיפה קבעו פעם אחר פעם שלראש הממשלה נתניהו אין שום קשר לפרשת הצוללות, גנץ מינה 'וועדה תפורה' בראשות מי שאמר לפני שנה ש'ראש הממשלה צריך להתפטר'. מעניין לחכות ולראות מה תהיה מסקנתו. אי אפשר לשער".

"הוועדה התפורה הזאת נועדה להביא מסקנה תפורה ולקושש קולות. זאת בושה גדולה", הוסיף נתניהו. ראש הממשלה ציין, כי "אף שר ביטחון לא עשה שימוש פוליטי כל כך בוטה בצה״ל כפי שעשה גנץ. אני מקווה שגנץ יתעשת מהפאודה הזאת ויחזור לעבוד ביחד, זה מה שאזרחי ישראל מצפים מאיתנו".

על הביקורת של גנץ בהדלפת הטיסה החשאית אמר נתניהו: "לא התייחסתי לדברים כאלה במשך שנים ולא אתחיל בזה עכשיו. במשך שנים לא חסכתי שום מאמץ כדי לחזק את ישראל ולהרחיב את מעגל השלום".

מכחול לבן נמסר בתגובה, כי "הקמת הועדה לא נובעת משיקולים פוליטיים אלא מתוך אחריות. מחובתה של מערכת הביטחון לבדוק את תהליכי הרכש ולהפיק לקחים. לא תהיה פרשת צוללות 2. כחול לבן לא מטילה ספק כי ברגע האמת השר דרעי יקיים את התחייבותו ואת הערבות שנתן ליישום מלא של ההסכם שנחתם עם הקמת הממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים