שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו תכנן "להטריל" את בנט מחוץ לביתו
בוטל
יו"ר ימינה גילה כוחות שב"כ מחוץ לביתו וטען כי רה"מ ינסה להחתימו על התחייבות לגוש. בסופו של דבר בוטלה הגעת רה"מ, ימינה: "זה עלה לציבור חצי מיליון שקל"
כוחות המשטרה והשב"כ מחוץ לבית משפחת בנט | צילום: ימינה

ראש הממשלה בנימין נתניהו תכנן להגיע היום (שישי) מחוץ לביתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט ברעננה כדי לבקש ממנו להתחייב לממשלת ימין בראשותו. המשטרה וכוחות אבטחה גדולים נערכו במקום, אך עשרות פעילים של ימינה הגיעו. בצהריים הוסרו המחסומים מאזור הבית ברעננה לאחר שנתניהו כנראה ביטל את הגעתו.

בנט התייחס לאירוע ואמר כי "הבוקר קמנו לפלוגות של שב״כ ומשטרה מול הבית, לא הבנו מה זה. מסתבר שנתניהו הולך לעשות את הגימיק שלו, לבוא עם איזה חוזה לחתימה וכו׳ וכו׳. אז קודם כל – אני לא הולך לחתום על שום דבר כי אני לא עובד אצל נתניהו אלא אצלכם, אזרחי ישראל".

"אבל אני מזמין את ביבי לדיבייט בכל שעה שהוא ירצה, רק תגיד מתי ונגיע. נדבר על הממשלה שלנו שתטפל בנגב מול ההזנחה של הממשלה שלך. ממשלה שלנו שתוריד מיסים, מול העלאת המיסים שלך. ממשלה שלנו שתוריד מחירי דירות מול זינוק המחירים אצלך. על הכל נדבר. תגיע, רק תגיד את השעה".

דוברו של בנט פרסם תמונה מהכיסאות שהוכנו בבית המשפחה ל"עימות" ומסר כי "ממשלת נתניהו בשביל נתניהו או ממשלת בנט בשביל האזרחים".

הכיסאות שהוכנו לעימות בביתו של בנט

מימינה נמסר לאחר הביטול כי "נתניהו בא להטריל, בנט הזמין לעימות – נתניהו ברח. עלות הגימיק: חצי מיליון ש״ח למשלמי המסים. רה״מ נתניהו תכנן להגיע מחוץ לביתו של יו״ר ימינה, נפתלי בנט, היום. המידע ודאי (אושר ע״י המשטרה והשב״כ בשטח), שום כנס אחר ברעננה. נתניהו רצה להטריל, וברח ברגע האחרון. הדיבייט מוכן, הכיסאות מחכים, ממה הוא מפחד?"

בנט אמר ל'חדשות 12' כי "ההפתעה של נתניהו נחשפה והוא שוקל לברוח מדיבייט. נתניהו – בוא לביתי". עוד הצהיר בטוויטר: "העוגה של גילת מחכה. (כשרה)". יו"ר כחול לבן גנץ ניצל את ההסדמנות לעקוץ את יו"ר ש"ס וכתב בטוויטר: "נפתלי, אל תשכח להזמין את דרעי שיחתום ערבות".

מאוחר יותר אישר ראש הממשלה נתניהו בכנס הליכוד ברעננה כי התכוון ל"הטריל" את בנט: "תכננו להפעיל היום 'נוהל שכן' ולנסות להשיג הסכמה מנפתלי בנט על ממשלת ימין יציבה והתחייבות שלא לשבת עם לפיד בממשלה – עם או בלי רוטציה. כיוון שבנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך. ולכן אם תצביעו מחל תקבלו את בנט שר בממשלה שלי ואם תצביעו לבנט תקבלו אותו שר בממשלה של לפיד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים