שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » נתפסו שני המסתננים שחדרו אמש מלבנון
אחרי 18 שעות
מדובר ככל הנראה במהגרי עבודה טורקים • אחד הגברים שחדר הלילה נתפס סמוך לשלומי • החשוד השני נתפס זמן קצר לאחר מכן
תגיות:
שני החשודים שחצו לשטח ישראל | צילום: דובר צה"ל

כוחות גדולים של צה"ל לכדו אחר הצהריים (שני) את שני המסתננים שחדרו אמש מלבנון לשטח ישראל. המצוד אחר השניים, אזרחי טורקיה, החל אמש בסביבות השעה 21:30. השניים אותרו מסתתרים במטעים חקלאיים ליד שלומי. אחד מהם סיפר: "חדרתי לישראל כדי למצוא עבודה". עם מעצרם, הועברו השניים לחקירת כוחות הביטחון.

דובר צה"ל נמסר כי "בתום מרדף נרחב של כוחות צה"ל ומשטרת ישראל שכלל חסימות צירים וסריקות במרחב, לוחמי צה"ל עצרו לפני זמן קצר את שני החשודים שחצו אמש משטח לבנון לשטח ישראל. החשודים נעצרו באזור סבוך בקרבת הגדר והועברו לחקירת כוחות הביטחון". החשודים שנעצרו הינם ככל הנראה מבקשי עבודה טורקים.

האירוע יתוחקר: כוחות הביטחון תפסו לפני זמן קצר היום (שני) את שני המסתננים שזוהו אמש כשניסו לחדור לשטח ישראל מגבול לבנון. שני המסתננים הם לכאורה מבקשי עבודה ממוצא טורקי. אחד מהם נתפס במטעים של היישוב שלומי בצפון הארץ, סמוך לראש הנקרה.

כזכור, במהלך הלילה ביצעו כוחות צה"ל סריקות נרחבות בעקבות זיהוי עקבותיהם של שני החשודים סמוך לגדר הגבול. החיפוש אחר החשודים התבצע בשילוב כוחות משטרת ישראל. צה"ל פרס כוחות באזור הגבול בתגובה, זאת על מנת להגן על יישובים מחשש לאירוע פח"ע שמאוחר יותר הכוננות אליו בוטלה.

כוחות גדולים ערכו סריקות לאורך הלילה והתושבים הונחו להסתגר בבתיהם. בצה"ל העריכו שלא מדובר באירוע על רקע ביטחוני. גם משטרת ישראל הייתה מעורבת בחיפושים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים