שיתוף
תגובות
חדשות » סדרת פיצוצים גדולה הרעידה את לטקיה
פיצוץ של לילה
סוכנות הידיעות הסורית דיווחה מפי מקור צבאי כי חיל האוויר ביצע תקיפה באמצעות טילים מעומק הים התיכון לעבר רחבת המכולות בנמל בצפון המדינה. שריפה פרצה במקום

אמש, בשעות ליל סמוך לשעה 03:21, החלו להישמע סדרת פיצוצים סמוך לנמל לטקיה שבסוריה. גורם סורי צבאי, אמר בראיון לסוכנות הידיעות הסורית הרשמית סאנא, כי מספר כלי טיס ישראליים בצעו תקיפה סמוך לשעה 03:21 ממערב לטקיה, מעומק הים, לעבר מכולות בנמל המסחרי בלטקיה.

הגורם עוד ציין, כי למקום נגרם נזק רב, וכן עדיין אינם ידועות תוצאות נזק התקיפה. עוד ציין הגורם כי זו הפעם שניה החודש שישראל מבצעת תקיפה לעבר מכולות בנמל לטקיה.

על פי הדיווחים הותקפו מכולות בנמל שבצפון המדינה, וניתן להעריך כי מדובר במשלוח נשק איראני שהגיע מהים ונפרק בנמל. בישראל הרשמית כמובן לא התייחסו לדיווחים.

עוד יצוין כי כתב טלוויזיה סורי דיווח כי הפיצוצים בלטקיה, בעקבות התקיפה המיוחסת לישראל, גדול בהרבה מהפיצוצים שהתרחשו בתקיפה הקודמת בנמל לטקיה לפני פחות מחודש. הוא הוסיף כי הפיצוצים נשמעו אפילו בעיר טרטוס, המרוחקת כ-80 ק"מ מלטקיה.

כזכור, לפני כשלושה שבועות דיווחה סוכנות הידיעות הרשמית בסוריה על 2 אזרחים שנהרגו ו-6 חיילים ואזרחים שנפצעו בתקיפה של חיל האוויר הישראלי באזור העיר חומס. נזק רב נגרם גם לתשתיות. טיל נ"מ ששיגרו הסורים והחטיא את המטוסים והתפוצץ עשרות ק"מ מול הים של חיפה.

יצוין כי בראיון הבוקר לאפי טריגר בגלי צה"ל שהוקלט לפני התקיפה בסוריה אמר ראש הממשלה נפתלי בנט כי לישראל יש שתי מטרות – אחת מהן היא לגלגל את איראן אחורה, והשנייה היא לשמור שלעולם היא לא תוכל לפרוץ לנשק גרעיני. "אנחנו לא דובי לא לא", אמר בנט, "אנחנו פועלים באופן ענייני, ובשונה מאחרים אנחנו לא מחפשים לריב אלא מחפשים להביא תוצאה. בסופו של דבר יכול להיות הסכם טוב".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים