שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סוכן הוחדר ללהב"ה ותיעד את הפעילים
"תחקיר"
יו"ר להב"ה הגיב: "המחלה הכי קשה שלנו היא השנאה העצמית של התקשורת. אנחנו יהודים ולא מתביישים להגן על עצמינו"
בנצי גופשטיין | צילום: צילום מסך דוברות

סוכן סמוי בשליחות חדשות 13 חדר לארגון להב"ה של בנצי גופשטיין במשך חודשיים והביא הקלטות שיחה של הפעילים כשהם מתכננים פעולות נגד ערבים. באחד ההקלטות נשמע פעיל שמדריך: "יש חבורה של ערבים. דקירה אחת – והם יבינו את המסר, הם לא יתגרו יותר ביהודים".

הכתבה גררה מאות תגובות נגד, כאשר המגיבים שואלים מתי חדשות 13 יחדירו סוכן סמוי למעוז הבדואים או לחמולות בערים המעורבות.

יו"ר להבה בנצי גופשטיין הגיב לתחקיר: "עמרי מניב, אותו עיתונאי שהפיץ שקרים על הרב נאומברג מישיבת נוה, שאפילו ערוץ 13 השהו אותו על שקר. יוצא הערב ב"חשיפת מחתרת חדשה" הם שמו סוכן מדיח שהדיח אנשים ושכנע אותם לדבר נגד ערבים שניסו לפגוע ביהודים. אף אחד לא עשה שום דבר לא חוקי למרות הניסיונות של ההדחה של אותו סוכן מסית".

"ערבים יום יום פוגעים ביהודים. יום יום ערבים יורים ברחובות לוד. על יהודים נזרקים אבנים בכל הארץ. ערביי לוד, עכו, רמלה ויפו עשו פרעות ביהודים. והתקשורת העוינת עסוקה ביהודים שלומדים הגנה עצמית".

"המחלה הכי קשה שלנו היא השנאה העצמית של התקשורת. אל תצרכו אותם יש מספיק תחליפים. אנחנו יהודים ולא מתביישים להגן על עצמינו".

ח"כ איתמר בן גביר ששמו שורבב בכתבה הגיב: "פייק תחקיר ופייק כתב! עומרי מניב וחדשות 13 עשו מעשה נבלה כששידרו "תחקיר" שיקרי, ולמרות שידעו היטב שאני ועוצמה יהודית לא קשורים למה ששודר הם שירבבו את שמי לאורך כל הכתבה. המטרה ברורה: ניסיון לפגוע בעוצמה".

הכתב מניב הגיב לבן גביר כי כותבים עמרי בלי ו'. בן גביר הגיב לו חזרה: "באקדמיה ללשון אומרים שכדי שלא יתבלבלו אפשר לכתוב עם ו', אבל לא מצפה ממי שלא מקפיד על אתיקה עיתונאית לדקדק בענייני אקדמיה".

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה: "החשיפה הערב בערוץ 13 מותחת קו ישיר בין המיליציות של להב״ה ועד הכהניסטים בכנסת. יש כאן רשת טרור שלמה שפועלת להבעיר את הערים המעורבות, ואם המשטרה והיועמש לא יפעלו נגדם כולנו נשלם את המחיר. חייבים להוציא אותם מחוץ לחוק".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כפי שנאמר , יש צורך בכישרונות של ערוץ 13 לתעד את פעילי החמאס , חיזבאללה ואחרים .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים