שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » צפו: סוכן סמוי הוביא למעצרם של 17 חשודים
סחר באמל"ח
כלל העצורים נחקרים כעת ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובהמשך יובאו בפני בית משפט לשם דיון בבקשה להארכת מעצרם כמו כן צפויים מעצרים נוספים
תגיות:
נשקים, תפיסת האמל"ח | צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: כי במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י שבמסגרתה הופעל סוכן סמוי שהביא למעצרם של 17 חשודים. כאשר הבוקר פשטו כוחות משטרה, יחידות מיוחדות של מג"ב ושל צה"ל, על בתי העסק והמגורים של החשודים שעל פי החשד עסקו בעבירות של ייצור, אחזקה וסחר באמצעי לחימה.

במהלך החקירה שהובילה למעצרים של החשודים, הופעל סוכן משטרתי סמוי שחשף שרשרת ביצוע עבירות אמל"ח שהתחילה במכירת נשקי איירסופט בניגוד לחוק בסכומים של עשרות אלפי שקלים, העברתם לתחומי יהודה ושומרון למחרטות שעסקו בהסבת כלי הנשק לנשק חי והחדרתם למעבר לגבולות היו"ש תמורת סכום של כ 40000 ₪ לשימוש של עבריינים בתחום הפח"ע והפלילי.

הסוכן, שפעל בזירה מורכבת רכש את אמונם של החשודים וקנה במספר עסקאות נשקי איירסופט שעל פי החשד היה ברור למוכרים שנשקי האיירסופט מיועדים להסבתם לנשק חי. במהלך הפשיטה על בתיהם של החשודים באזור צפון הארץ, מרכזה ובאזור יו"ש נתפסו עשרות כלי נשק מסוג איירסופט, 2 רובי צייד, תחמושת, פרטי אמל"ח, כסף מזומן, כלי רכב, מסמכים ומדיה.

כלל העצורים נחקרים כעת ביחידה המרכזית של מחוז ש"י ובהמשך יובאו בפני בית משפט לשם דיון בבקשה להארכת מעצרם כמו כן צפויים מעצרים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים