שיתוף
תגובות
חדשות » סביבה » "גז דניאל" הורשעה ונקנסה בעשרת אלפים ש"ח
בשל חיוב יתר
סוכנות "גז דניאל", השייכת לחברת "גז יגל", הורשעה ונקנסה בעשרת אלפים ₪ בשל חיוב יתר בגביית פיקדון עבור מכלי גפ"מ (גז בישול)
בלון גז | צילום: Paladin Supamat, שאטרסטוק

בעקבות תלונת ציבור שהתקבלה במינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, הרשיע לאחרונה בית משפט השלום בראשון לציון את סוכנות "גז דניאל", השייכת לחברת "גז יגל", זאת לאחר שביצעה חיוב גבוה מהמותר בגביית פיקדון עבור שני מכלי גפ"מ.

חקירת מינהל הדלק והגז במשרד, העלתה כי החברה גבתה סכום של 128 ₪ עבור מיכל בקיבולת של 12 ק"ג, אף שהמחיר שנקבע בצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים עומד על 59.95 ₪, פחות מחצי מהסכום שנגבה בפועל עבור מכל אחד.

על החברה ומנכ"לה הוטלו קנסות בסך 5,000 ₪ כל אחד, כאשר המנכ"ל יצטרך לשלם קנס נוסף בגובה של 20,000 ₪, אם יבצע עבירה דומה בשלוש השנים הקרובות.

כאמור, המקרה התגלה על ידי עובדי אגף הפיקוח במינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה במרחב תל אביב והמרכז, בעקבות פניית ציבור. לאור הפנייה, נפתחה חקירה והוגש כתב אישום נגד הסוכנות 'גז דניאל' והמנכ"ל.

מינהל הדלק והגז, המפקחת על המחירים במשרד וכן התביעה בלשכה המשפטית שייצגה את עמדת המשרד בבית המשפט פועלים ומטפלים בפניות ציבור המתקבלות במשרד ואוכפים את זכויות הצרכן, על מנת להבטיח כי השירותים אותם הוא מקבל, עומדים בחוק ובצווי הפיקוח.

במינהל הדלק והגז מזכירים לציבור הרחב, כי במקרה של חשש שסכום הפיקדון שנגבה אינו תואם את המפורט בצו, או במקרה של סירוב סוכנויות הגז לפרט את העלויות, יש לפנות למחלקת פניות ציבור במשרד האנרגיה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים