שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סטרוק: "מטרת הממשלה לרוקן את בתי המדרש"
ב"מעון" מול הכנסת
יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': מאז ומעולם היו מי שביקשו להתנכל לתורה וללומדיה, תורת הנצח חזקה מכל בריון זמני"
בצלאל סמוטריץ | צילום: באדיבות המצלם

סיעת הציונות הדתית קיימה היום (ב') את ישיבת הסיעה בגן הורדים. שם מתקיימת מחאת נשות האברכים אשר בוטל להם הסבסוד למעונות היום.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' : "את חצי השעה האחרונה בילינו עם משפחות לומדי התורה שליברמן מתעקש לרמוס. עם האברכיות וילדיהן שאורבך וסילמן לוקחים להם את סבסוד מעונות היום רק כי הבעלים שלהן לומדים תורה.

גזירת המעונות של ליברמן נועדה אך ורק כדי לפגוע בלומדי התורה ונושאיה. הצטרפנו לנשים הצדקניות שהגיעו לכנסת כדי לזעוק נגד העוולה. המפלגות שפעם קראו לעצמם ימין יכולות היו להטיל ווטו בהתאם להסכמים הקואליציוניים ולמנוע את הקיצוץ והחליטו שזה לא מספיק חשוב להם.

מאז ומעולם היו מי שביקשו להתנכל לתורה וללומדיה, תורת הנצח חזקה מכל בריון זמני. שמענו את נשות האברכים נחושות ומלאות אמונה ונכונות לשלם מחירים על הקמת בתים של תורה ויראת שמים.

אנחנו כאן כדי להצטרף אליכן למאבק החשוב הזה ומודים לכן על הרמת דגל התורה לראש התורן. אשריכן. בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל ובזכות נשים צדקניות יגאלו ישראל".

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ אורית סטרוק: "ניסיתי לדבר עם גורמים בממשלה שמכירים את הנושא. וחד משמעית הם רוצים לרוקן את בתי המדרש. לשם הם חותרים. השאלה איפה עומדים אותם אלה שאמרו שהנושא יקר לליבם? שקול התורה חשוב להם? שלפני כמה חודשים ביקשו את הקול שלכן? הם עומדים במקום שהתורה עצמה מסכנת אותם. הם מנסים להראות שאין אמת אחת".

עוד הוסיפה סטרוק: "הכל "בערך". הכל בעיני המתבונן. הם לא רוצים שיהיו מושגים מוחלטים כאלה. מבחינתם אתן מסכנות אותם ולכן אני שמחה לראות את הנחישות שלכם ואת המסירות העצומה שלכם. ואנחנו כבר יודעים שמי שמוסר את עצמו על לימוד התורה הקב"ה ישלם שכרו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים