שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » סלקום בחרה בסיסקו להקים את רשת ה-5G שלה
בתום מו"מ
יניב קוריאט – סמנכ"ל ההנדסה בסלקום: "שיתוף הפעולה ישדרג בצורה דרמטית את יכולת בניית היישומים והשירותים המתקדמים של טכנולוגיית ה5G"
אתר חברת סלקום | צילום: Pavel Kapysh, שאטרסטוק

חברת סלקום השיקה בתחילת נובמבר השנה את רשת האיסוף מהמתקדמות בשוק, הנשענת על טכנולוגיית Segment Routing עם מימוש מלא של ODN (On Demand Next Hop) מה שמאפשר לתמוך בשירותים מתקדמים עבור לקוחותיה ולפשט באופן משמעותי את הקמתם וניהלם .

במשך שלוש השנים האחרונות, סלקום יזמה, בדקה ובחנה את כלל הפתרונות והספקים הקיימים עבור מודרניזציה של רשתות האיסוף שלה תוך תמיכה בנפחי תעבורה עתידיים על מנת לספק את הפתרונות המתקדמים ביותר ללקוחותיה השונים וליישומי רשת ה5G. בסוף התהליך, סלקום בחרה בסיסקו לספק את הפתרון, וזאת בשל הניסיון הרב שרכשה בעולם בתחום, קידמה טכנולוגית ושילוב הפתרון עם הרשתות הקיימות.

יניב קוריאט – סמנכ"ל ההנדסה בסלקום אמר: "סלקום וסיסקו עובדים בשיתוף פעולה הדוק לאורך שנים לטובת בניה, הקמה ואופטימיזציה של רשתות האיסוף ורשתות האינטרנט. פרויקט זה, הוא פרויקט הדגל כפועל יוצא של שיתוף הפעולה, אשר מביא את סלקום לקדמה טכנולוגית, מתן שירות אמין עבור לקוחות העסקיים שלנו ויכולת בניית יישומים ושירותים מתקדמים של טכנולוגיית ה5G".

רומן קלנדריוב, סמנכ"ל הנדסה סיסקו ישראל: "לאחרונה סלקום השיקו רשת מהמתקדמות בארץ ובעולם, התומכת ברחבי פס של 100G ו-400G תוך הורדת מורכבות וסיבוכיות. ברשת זו הופעלו מנגנוני הגנה מתקדמים לטובת זמינות גבוהה ומנגנוני בניית מסלולי תעבורה דינאמיים לניצול רשת גבוהה (ODN – On Demand Next-hop) תוך שמירה על פשטות ויעילות בעזרת הפעלת והטמעת Segment Routing Flex-Algo & Performance Management".

ירון הראל, סמנכ"ל טלקום ואנטפרייז סיסקו ישראל: "רשתות המבוססות טכנולוגיית G5 הנמצאות בקדמת הטכנולוגיה מהוות פרויקטים מורכבים, הן מבחינת ההטמעה והן מבחינת תפיסת ההפעלה. סיסקו וסלקום בנו פתרון מוביל שמוכיח את הצלחתו כבר בשטח ויאפשר לסלקום לספק שירותים מהמתקדמים בעולם ללקוחותיה בקרוב מאוד. סיסקו תמשיך להוביל את החדשנות פורצת הדרך בישראל ובעולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים