שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' מושך את הצעתו להקמת ועדת חקירה
בעקבות הבידוד
ח"כ מתן כהנא פרסם כי הוא אובחן כחיובי לקורונה, בעקבות כך נכנסו חכ"ים נוספים לבידוד, ביניהם ח"כ סמוטריץ' שהודיע כי הוא מושך את הצעתו להקמת ועדת חקירה לעת עתה
ח"כ בצלאל סמוטריץ' במליאת הכנסת | צילום: קובי גדעון, לע"מ

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בכנסת. הבוקר פרסם חבר הכנסת מתן כהנא מ'ימינה' כי הוא אובחן כחיובי לקורונה. בעקבות כך, נכנסו חכ"ים נוספים לבידוד, ביניהם חבר מפלגתו של כהנא, ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהודיע כי בעקבות הבידוד מושך הוא את ההצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית, לעת עתה.

כהנא כתב הבוקר: "התעוררתי עם חום קל. נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקת קורונה. כעת קבלתי את התוצאה ונמצאתי חיובי לבדיקה. בהמשך היום תבוצע החקירה האפידמיולוגית וכל הגורמים הרלוונטיים יקבלו הודעות כנדרש. למעט חום קל אני מרגיש בסדר גמור ואמשיך לעבוד מהבידוד בבית. הקפידו על ההנחיות. בריאות לכולם!".

כהנא אינו חבר הכנסת הראשון שנדבק והוא מצטרף כעת לשרה גילה גמליאל, השר אופיר אקוניס, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה וח"כים נוספים, אשר אובחנו גם הם כחולים בנגיף מאז התפרצות המגפה בחודש מרץ.

שעה קלה לאחר הודעת ח"כ כהנא על היכנסו לבידוד עקב חוליו, כתב חברו למפלגה ח"כ בצלאל סמוטריץ': "מאחר וח"כ מתן כהנא התגלה כחיובי לקורונה נתבקשנו על ידי קצין הכנסת להיכנס לבידוד עצמי עד לסיום החקירה האפידמיולוגית. משכך אני מושך את הצעתי להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית להתנהלות הממשלה סביב התקציב ואגיש אותה בע"ה בהקדם האפשרי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים