שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » להוציא את רפורמת הכשרות מחוק ההסדרים
סמוטריץ' דורש
במכתב ששלח ליו"ר הכנסת ציין סמוטריץ' כי בתזכיר החוק של רפורמת הכשרות נכתב כי אין השלכות תקציביות ובשל כך ראוי להוציא את הרפורמה מחוק ההסדרים
בצלאל סמוטריץ | צילום: אתר הכנסת

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה ליו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי בהמשך לדבריו של לוי כי יעמוד על כך שבחוק ההסדרים לא יכללו רפורמות שאינן קשורות לתקציב על מנת לוודא מניעת מחטפים וקיום תהליכי חקיקה ראויים בכנסת.
 
במכתב ששלח ליו"ר הכנסת ציין סמוטריץ' כי בתזכיר החוק של רפורמת הכשרות נכתב כי אין השלכות תקציביות ובשל כך ראוי להוציא את הרפורמה מחוק ההסדרים על מנת לאפשר דיון ממשי ומעמיק.

"שמחתי לשמוע כי אתה עומד על כך שבחוק ההסדרים לא יכללו רפורמות שאינן קשורות לתקציב" כתב סמוטריץ במכתב. "ברצוני לחזק אותך על עמידתך הראויה למניעת מחטפים ולקיום תהליכי החקיקה ראויים בכנסת".
 
"בהתאם לכך, אבקשך להתעקש על הוצאת הרפורמה בכשרות מחוק ההסדרים. בתזכיר החוק שפורסם להערות הציבור בשבוע שעבר צוין בעמוד 3 סעיפים ה' ו-ו' מפורשות כי לחוק אין השפעה על התקציב ועל תקני כח האדם במשרדי הממשלה. בהתאם למדיניותך הראויה, אין שום הצדקה לכריכת הרפורמה בחוק ההסדרים באופן פוגע באפשרות לדיון ממשי ומעמיק בסוגית הרפורמה בכשרות".
 
"הסטטוס קוו בסוגיות דת ומדינה הוא מורכב ושנוי במחלוקת ושינויים בו חייבים להיעשות באחריות, עקב בצד אגודל, ובדיאלוג והסכמות. חוק ההסדרים הוא ההיפך הגמור מזה. אשר על כן אבקשך לעמוד על הוצאתה של הרפורמה מחוק ההסדרים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים