שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "סמוטריץ' לא הצטרף לממשלה כי היה עסוק במפקד"
גורם בימין
אמש פורסמו הנתונים ממבצע ההתפקדות של מפלגת הציונות הדתית: נכון לשעה 21:30 (שלישי) התפקדו 15,437 בשבועיים האחרונים
יו"ר עוצמה יהודית בצלאל סמוטריץ' | צילום: דוד וייל

לאחר פרסום תוצאות ההתפקדות למפלגת הציונות הדתית, גורמים בימין אמרו לחזקי ברוך: "סמוטריץ' לא הצטרף לממשלה כי היה עסוק במפקד ולא בעבודה למען עם ישראל. ציבור הציונות הדתית מעוניין בהנהגה אמיתית שמחזיקה בהגה של מדינת ישראל".

בתוך כך, אמש פורסמו הנתונים ממבצע ההתפקדות של מפלגת הציונות הדתית: נכון לשעה 21:30 (שלישי) התפקדו 15,437 בשבועיים האחרונים למפלגת הציונות הדתית במבצע השטח שהסתיים אמש לאחר שלושה ימים מרוכזים.

במפלגה מדגישים כי לא מדובר בסך המתפקדים הכולל אלא הם מצטרפים להמונים שכבר התפקדו בחודשים האחרונים מאז הכריזה המפלגה על הפיכתה לדמוקרטית ועל היציאה למפקד ולפריימריז.

במפלגת הציונות הדתית אומרים כי קמפין השטח התחלק למספר מישורים ופעל הן בשיטת שגרירים שהתחייבו לגייס מתפקדים, עשרות טלפנים שפקדו טלפונית, ואף התפקדות ידנית רבה על גבי טפסים שהייתה מאוד פופולרית בישיבות והמדרשות. טפסים רבים טרם הוקלדו במערכת ובמפלגה מעריכים שבכך יתווספו מתפקדים נוספים רבים שיבחרו את רשימתה לכנסת.

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ׳: "כשכולם רואים איך הממשלה המפולגת, המסוכסכת והמקרטעת הזו קרובה אל קיצה, אנחנו מכינים את החלופה. מפלגת ציונות דתית גדולה, מאוחדת, חזקה ומשפיעה, כזו שנותנת מקום לגוונים השונים כולם ותהיה בעזרת השם עמוד האש לפני המחנה הלאומי שיחזור להנהיג את מדינת ישראל בממשלה יהודית, ציונית ולאומית טובה לישראל".

כזכור, אמש פירסם יהונתן גוטליב בערוץ 7 כי לפי מה שהודלף לו: אופיר סופר במקום הראשון – פקד 800 איש נכון ליום שני. אורית סטרוק במקום האחרון – פקדה כ-200 איש. מקום שני מיכל וולדיגר ומקום שלישי שמחה רוטמן. סמוטריץ' לא פוקד במסגרת מבצע השטח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים