שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » ספה פינתית 6 סיבות למה כדאי לשלב אותה בדירה קטנה
מדברים עיצוב
מחפשים ספה לדירה קטנה? אנו ממליצים לבחור ספה פינתית! ספה פינתית תשתלב באופן מדויק והרמוני בחלל קטן? קבלו את הסיבות הנכונות לכך
6 סיבות לספה פינתית בבית | צילום: freepik

מחפשים ספה לדירה קטנה? אנו ממליצים לבחור ספה פינתית! ספה פינתית תשתלב באופן מדויק והרמוני בחלל קטן –  אז אם אתם מעצבים מחדש את הדירה או עוברים לדירה חדשה, ומתלבטים באיזו ספה לבחור הגעתם למקום הנכון – קבלו 6 סיבות למה כדאי לשלב ספה פינתית בדירה קטנה!

בחירת רהיטים עבור דירה קטנה (בין 40 ל – 60 מ"ר) חייבת להיות פונקציונליות ומדויקת, מכיוון שאין הרבה מקום כל רהיט צריך להיבחר בקפידה, בייחוד בעת בחירת רהיט גדול כמו ספה – היא תופסת מקום רב בחלל, ולכן חשוב למדוד את שטח הסלון ולבחור בספה שתתאים למידות החלל באופן מדויק. ספה פינתית היא הבחירה המושלמת לדירה קטנה מהסיבות הבאות:

ניצול חכם של המרחב

ספה פינתית משתלבת נפלא בחלל קטן עד בינוני – כיוון שהספה ממוקמת בפינה, היא לא מתפרשת על כל שטח הסלון. בנוסף, היא מכניסה המון אור, ומייצרת אשליה של חלל גדול יותר ממה שהוא באמת.

חסכון במקום

ספה פינתית חוסכת המון מקום, והיא תאפשר לכם לשלב כורסא או כיסא מעוצבים שיכניסו המון שיק לחלל. במקרה של סלון רגיל עם כמה חלקים לא תמיד ניתן לשלב רהיטים נוספים, מפאת חוסר במקום.

מיטה נוספת

רוב הדירות הקטנות לא מכילות חדר אורחים, לכן ספה פינתית נפתחת ומרווחת יכולה לשמש כמיטה נוספת במידה ותרצו לארח בני משפחה, או חברים. בקאזה יש מגוון רחב של ספות פינתיות מעוצבות ונוחות, במחירים משתלמים.

ספות פינתיות מעוצבות

אם אתם אנשים שנמשכים לאסתטיקה ספה פינתית יכולה להתאים לכם מאוד. מכיוון שלספות פינתיות יש ביקוש רב קיימים המון סגנונות וגוונים ייחודים של ספות פינתיות. תוכלו למצוא ספות שיכניסו ניחוח יוקרתי לביתכם, או ספות עם עיצוב כפרי שיכניסו חמימות לחלל.

ספה פינתית היא ספה משפחתית

בניגוד למערכות ישיבה רגילות הבנויות מכמה חלקים נפרדים, הספה הפינתית היא מקשה אחת מרווחת. כאשר רוצים לשבת בסלון, כל בני הבית יושבים על ספה פינתית אחת, ובלי לשים לב הספה תיצור קרבה, ותוכלו בעזרתה להעמיק את הקשר עם ילדכם או עם בן/בת זוגכם.

לבחור ספה עבור דירה קטנה יכול להיות דבר לא פשוט, כיוון שצריך לבחור ספה שתתאים במדויק לחלל הסלון הקטן. ספה פינתית היא הספה המתאימה ביותר עבור דירה קטנה, ועקב הביקוש הרב לספות פינתיות הן קיימות במגוון סגנונות וגוונים. כאשר אתם בוחרים ספה אנו ממליצים להיצמד לשני קווים מנחים – הראשון הוא לבחור ספה עשויה מחומרים איכותיים שבזכותם הספה תחזיק לאורך זמן, והשני לבחור ספה מעוצבת בקפידה שתשתלב בהרמוניה עם שאר הרהיטים בסלון, מבחינת הצבעים והעיצוב.

לרוב, הספה הפינתית מגיעה עם בונוס הלוא הוא השזלונג שהופך את הרביצה על הספה מהנה הרבה יותר. הדבר הכי כיפי ביום זה להגיע הביתה אחרי יום עמוס ולרבוץ על הספה, ולפרוש את רגלינו על השזלונג המפנק. בקאזה יש מגוון רחב של רהיטים מהממים ואיכותיים עבור הסלון. קאזה מאפשרת לכם לרכוש רהיטי מעצבים במחירים שפויים! צרו איתנו קשר, אנו מבטיחים לסייע בכל שאלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים