שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סקר: לראשונה כחול לבן אינה עוברת את אחוז החסימה
חרדת נטישה
סקר 'מעריב' שמתפרסם הבוקר מעניק ל'גוש רק לא ביבי' כולל 'המשותפת' 62 מנדטים, בנט שרואה עצמו כמועמד לרה"מ שומר על יציבות, סער ככל הנראה הגיע לתקרת הזכוכית
בני גנץ במסיבת עיתונאים | צילום: אלעד מלכה

בפעם הראשונה מאז הוכרזו הבחירות וימים ספורים לאחר נאומו הנרגש של בני גנץ שהודיע כי הוא אינו ממהר לשום מקום ובכוונתו להישאר בזירה הפוליטית גם כעת כשהיא אינה מסבירה לו פנים, מתפרסם הבוקר סקר ולפיו מפלגת 'כחול לבן' אינה עוברת את אחוז החסימה.

הסקר שנערך על ידי מכון 'פאנל פוליטיקס' של מנחם לזר ומתפרסם הבוקר בעיתון "מעריב" מגלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום מפלגתו של בני גנץ היתה מקבלת 2.6% בלבד.

מעוד עולה מהסקר, כי הליכוד בראשות נתניהו ממשיך להוביל ולשמור על מקומה כמפלגה הגדולה ביותר עם 29 מנדטים, מפלגתו של גדעון סער 'תקווה חדשה' 17 מנדטים, יש עתיד-תלם בראשות יאיר לפיד עם 14 מנדטים בלבד, ימינה בראשות נפתלי בנט 13 מנדטים, הרשימה המשותפת 11 מנדטים, 'הישראלים' בראשות רון חולדאי זוכה ב- 8, ש"ס, 8, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, מרצ 5.

ניתוח תוצאות הסקר מציג את הנתון הבא ולפיו גוש 'רק לא ביבי' שכולל את הרשימה המשותפת מצליח לגבש רוב של 62 מנדטים, לא כולל 'ימינה' שהיו"ר שלה נפתלי בנט הכריז על עצמו כמועמד לראשות הממשלה.

גוש נתניהו חרדים – עם 45 מנדטים, בהנחה ש'ימינה' שנמנעת מלפסול את נתניהו תצטרף גם היא, הרי שהגוש יעמוד יחד על 58 מנדטים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים