שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סקר: מפלגה בראשות סער גורפת 17 מנדטים
מפלגת 'אנטי ביבי'?
לאחר שאמש הכריז על הקמת מפלגה חדשה שתפעל נגד המשך כהונת נתניהו, הבוקר מתפרסם סקר מנדטים ראשון שמוכיח כי מפלגה בראשות סער 'גונבת מנדטים' בעיקר מגוש השמאל
גדעון סער ובנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לאחר שאמש הכריז בכיר הליכוד גדעון סער על פרישתו מהמפלגה והקמת מפלגת ימין חדשה שתפעל לשליחת בנימין נתניהו הביתה, מתפרסם הבוקר סקר מנדטים ראשון המצביע על כך שמפלגה חדשה בראשות סער גורפת לא פחות מ- 17 מנדטים. כאשר צוללים פנימה אל הנתונים נראה כי מרבית המנדטים מגיעים על חשבון מפלגות מגוש המרכז-שמאל.

לפי הסקר שנערך על ידי חברת הסקרים 'פאנלס פוליטיקס' של מנחם לזר, ומתפרסם הבוקר ב-103FM, לו הבחירות היו מתקיימות היום מפת המנדטים היתה מוצגת כך: הליכוד 25, ימינה 19, גדעון סער 17, יש עתיד 14, הרשימה המשותפת 11, ש"ס 9, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, כחול לבן 6, מרצ 6. גוש הימין – 77 מנדטים, גוש המרכז-שמאל-ליברמן 44.

אלא שיש לקחת בחשבון את דברי סער בהצהרתו כי המפלגה בראשותו תהיה מפלגת ימין לעומתית לליכוד ולא תתמוך בבנימין נתניהו לראשות הממשלה אלא תחפש מועמד אחר מגוש הימין. לפיכך יש לשקלל את מפת הגושים כדלהלן: גוש הליכוד-ש"ס-יהדות התורה 41, גם אם בנט יצטרף לממשלה בראשות נתניהו יעמוד הגוש על 60 מנדטים בלבד.

ניתוח תוצאות הסקר מגלה כי המפלגה החדשה בראשות גנץ נוגסת בוחרים מכלל המפלגות, למעט המפלגות החרדיות ומרצ.

‏אמש פורסם על פי סקר שהזמין סער בשבועות האחרונים, כי 31% מבוחרי הימין הודיעו שיתמכו בסער לראשות הממשלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים