שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » המתיחות ברשימה המשותפת מוסיפה להחריף
בדרך לפירוק?
יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס, הידוע בעמדותיו המתונות אמר כי אין כל הצדקה להמשך קיומה של 'המשותפת' אם זו אינה דואגת לאוכלוסייה הערבית וקומם עליו את שותפיו למפלגה
ח"כ מנסור עבאס | צילום: דוברות הכנסת

ברשימה המשותפת זועמים על יו"ר רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס, ברקע דברים שאמר אתמול בערוץ 20 כשקבע כי "אין הצדקה לקיום הרשימה המשותפת אם היא לא דואגת לאזרח הערבי".

על הבעיות בחברה הערבית אמר עבאס כי האשם בכך הוא ראש הממשלה, "הוא אחראי והוא אמור לתת את הפתרונות". בראיון לערוץ אמר עבאס: "פניתי אליו בנאום שפורסם, אין משהו מתחת לשולחן, הכל מעל השולחן. דרשתי כמה דרישות, בעיקר בעיות קרדינליות בחברה הערבית. הוא קיבל את זה – ואנחנו מתקדמים".

עוד אמר: "חצינו קו מסוים שתמיד שמו מפלגות ערביות בפינה – שהם בכיס של מישהו במיוחד בצד השמאלי, אמרתי די לגישה הזאת, אנחנו לא שמאל ולא ימין – אנחנו נציגי הציבור הערבי שעובר משבר חמור, משבר של פשיעה ואלימות שגואה בחברה הערבית. מן הראוי שנבחר ציבור ערבי או לא ערבי ידאג קודם כל לציבור שלו, ולכן מיצבתי את רע"מ במקום נוח יותר שאפשר להתמודד עם מגוון הדעות המפלגות והזרמים במגוון הקשת הפוליטית בישראל".

ח"כ עבאס מציב מחדש את גבולות המינוח בין ימין לשמאל. "בנושאים חברתיים ובנושאי דת ומדינה אני נמצא בימין למשל, לכן העמדה הנכונה היא שאנחנו מחויבים לשרת את הציבור שבחר בנו. המערכת הפוליטית נבחרה עי החברה הישראלית, ואנחנו מקבלים את זה, כמו שאנחנו דורשים שהחברה והמערכת הפוליטית תקבל אותנו כמו שנבחרנו על ידי הבוחרים שלנו", אמר.

בתגובה, כתב יו"ר רשימת בל"ד ח"כ אמטאנס שחאדה, כי "אין זה פלא שח"כ מנסור עבאס בוחר בשופר של נתניהו והימין הקיצוני (ערוץ 20) בכדי להודיע על פרישתו מהרשימה המשותפת. זו דרך אותנטית לשרת את ביבי. ח"כ עבאס לא ראוי להנהגה. אנחנו נמשיך מכאן".

הבוקר, בראיון ל-103FM הבהיר את דבריו ואמר: "אני רוצה לחזק את הרשימה המשותפת בדרך שאני חושב שהיא הנכונה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ואחרי זה אומרים שהוא התחבר עם ביבי חיך… לעבאס אולי יש דעות מתונות אבל גם תלוי באיזה נושא…
    וגם ככה זה כל הרלבי"ם(רק לא ביבי)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים