שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "עוד אף אחד לא פנה והציע לנו להיכנס"
דרעי חושף
דרעי: "יהיה פה התבוללות נוראית". מקלב: "שר הדתות הוא בין צהר לרפורמי". אשר: "ממשלת בנט-לפיד לקחה את אסון מירון והפכה אותו לקרדום פוליטי"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: ש"ס

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי מאמין בסיכויים להפיל את הממשלה ואמר הערב בראיון לאבי מימרן ב'קול חי' כי "עד עכשיו הממשלה התעסקה בציוצים, עכשיו הם יראו שאי אפשר להמשיך לשקר, צריך לנהל את מדינת ישראל. זה מדינה מורכבת. נעשה הכול כדי להעביר את ממשלת השמאל מן הארץ".

דרעי הסביר את הסכנה בממשלה החדשה: "שר מכהן יכול להחליט לבד, מיכאלי בקלות יכולה לאשר תחבורה ציבורית בשבת, ובפרט שבג"ץ איתם. מתן כהנא אמר לרבנות הראשית שהוא נחוש להביא לחקיקת הגיור ולמוטט את הכשרות. נחמן שי בתור שר התפוצות מכיר בזרמים הרפורמים, והוא חוגג עם "רבניות" כשכיפה על ראשם. זה רק ההתחלה".

"לא מעניין את מתן כהנא דעת כלל הרבנים, איפה שמענו כזה דבר?. אבל אשמים אנחנו, לא יצאנו מספיק להצביע. אמרו לי 'אתה מבלבל את המוח', לא חלמתי כמה אני יצדק. ניסיתי לכופף את נתניהו, ובסוף יהיה פה מדינת כל אזרחיה".

"מי ישמור על עם ישראל? יהיה פה התבוללות נוראית. עד לרגע זה אף אחד לא פנה והציע לנו להיכנס לממשלה. לא שהיינו באים, אבל ליברמן שם 'וטו' על כניסה שלנו. המשימה שלהם זה שנשב שנים באופוזיציה. בנט נתן לשמאל לנצח".

עוד תקף דרעי: "ועדת החקירה לאסון מירון זה נקמה אישית נטו. אנחנו ונתניהו רצינו ועדה עם אנשים שמכירים את המקום. הצביעות שלהם זועקת, כשהם מתנגדים לחוק הפיצויים. מקווה שישנו שם את כל התשתיות, ושלא ימשכו זמן ויבטלו את ההילולא".

על התפרצות המחודשת של הקורונה אמר שר הפנים לשעבר: "לא צריך לנקוט בצעדים דרמטיים, ב"ה נתניהו דאג לנו לחיסונים ויצאנו ראשונים מהקורונה. לא צריך לסגור את ביה"ס ובתי הכנסת. מספר החולים לא משפיע על החולים הקשים, לרוב אין תסמינים. רק צריך בנתב"ג לאתר את המאומתים".

גם את התקשורת תקף יו"ר ש"ס: "אפילו גנץ מבין את צביעות התקשורת. לפני שנה תקפו אותו על הפריטטיות ועל החוק הנורבגי, ועכשיו קמה ממשלה מנופחת – וכולם שותקים. ללפיד יש בחמישים מטרים שתי לשכות ושתי מנכ"לים. זה ימשיך כל זמן שלא ימרדו בנתניהו, הם מפחדים מהלכידות שלנו".

ח"כ יעקב אשר ליעקב ריבלין ואבי בלום ב'קול חי': "ממשלת בנט-לפיד לקחה את אסון מירון והפכה אותו לקרדום פוליטי. ועדת חקירה ממלכתית בוער להם להקים, אבל את חוק הפיצויים למשפחות מעכבים כבר חודש וחצי. לצערי היו אצלנו שנתנו להם בהתחלה רוח גבית".

אשר תקף בחריפות את השר לשירותי דת: "אין ספק שמתן כהנא הוא טייס קרב ובוגר יחידה מובחרת – הוא פשוט התבלבל באויבים ורואה בחרדים איום. הוא חושב שהוא בא להסתער פה כמו על בסיס של חיזבאללה".

"כל מה שבנט צריך לעשות מול ההתפרצות בקורונה זה לפתוח את הספר שלו בעמוד הנכון וליישם. הוא מתנהל בצורה מבולבלת ומפזר המלצות לאזרחים במקום לקבל החלטות. יש פה מדינה עם 9 מיליון אזרחים, זה לא עסק להמלצות".

"זו ממשלה של פורים, הם משחקים ומציגים את מה שהם לא. יום אחד המסכות האלה יפלו, יש שם 4-5 ראשי ממשלה עם אגו מנופח שעלולים להפיל אחד את השני", דברי אשר.

ח״כ אורי מקלב במתקפה אצל משה גלסנר ב׳קול ברמה׳ על שר הדתות מתן כהנא: ״ראינו את מה שאמר שר הדתות, היום אנחנו לא צריכים להגיע אל הדרישות של מרץ או יש עתיד, ימינה הם הבעיה בעצמם הם רוצים יהדות אחרת במערכת הכשרות או הנישואין – שר הדתות הוא בין צהר לרפורמי״.

״יש קמפיין שלם שנערך כנגד הנציגות החרדית, – זה לא מישהו פרטי שמדפיס מודעות ומשלם עשרות אלפי שקלים – יש קמפיין שלם שמובילה אותה הקרן החדשה יחד עם הרפורמים שהיום יש לה אפשרות להשפיע״.

מקלב נשאל אם יהדות התורה תתמוך בתקציב המדינה אם יהיה תקציב לישיבות, והשיב: ״כרגע אנחנו לא במו״מ עם הקואליציה הזו אך תמיד היה מו״מ בין הקואליציה לאופוזיציה, גם שאנחנו היינו בקואליציה היינו עורכים מו״מ מול האופוזיציה להביא לתמיכה רחבה בנושאים שונים״.

על התפרצות קורונה אמר ח״כ מקלב׳: ״הממשלה לא רוצה להביא מגבלות עכשיו כדי שלא יפריעו למסיבות בתל אביב, הם משחקים בחיי אדם. – מקווה שהקמת קבינט הקורונה ישנה את המצב״

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. סוף סוף היהדות והתורה לא שייכת רק לכם אלא לכולם . סוף סוף לא תפלגו ותשניאו יהודים ומאמינים .
    לא אתם תחליטו מיהו יהודי ראוי .
    היטלר החליט מיהו יהודי והעביר את כל אלו שיכול היה במבחן הגז והאש .
    לא תפרידו בין אשכנזים לספרדים מקפידים יותר ומקפידים פחות .
    התורה היא של כולנו .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים