שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "עוד 3 שבועות נהיה כמעט ללא מגבלות"
סגן השר קיש
במהלך אישור הארכת תוקפן של תקנות קורונה אמר סגן שר הבריאות כי הממשלה תתמוך בהקמת ועדת קורונה, אך ורק אם יו"ר הוועדה יהיה מהמפלגות התומכות בנתניהו
שר החינוך יואב קיש | צילום: אתר הכנסת
נאומו של סגן שר הבריאות יואב קיש במליאת הכנסת |
צילום: דוברות הכנסת

במהלך אישור הארכת תוקפן של תקנות קורונה במליאת הכנסת בעניין הגבלת הגבלת פעילות בתחום התחבורה ובמקומות העבודה, אמר סגן שר הבריאות יואב קיש: "ביום חמישי עוד שבוע נהיה בתו ירוק ללא מגבלות. להערכתי בעוד שלושה שבועות מהיום במידה וירידת התחלואה ממשיכה אנחנו נשחרר ונוריד את המגבלות לחלוטין. תוך כדי המשך ירידת התחלואה אנחנו יכולים להגיע למצב שעוד שלושה שבועות להערכתי מהיום, מדינת ישראל תהיה כמעט ללא מגבלות וזה הישג מדהים".

במהלך הדיון אמרה ח"כ יפעת שאשא ביטון: "בכנסת יו"ר הוועדה המסדרת חבר הכנסת מיקי זוהר, לא מוכן להקים את ועדת הקורונה, אז כנראה שבאמת אין קורונה, אז בואו נבטל את כל ההגבלות. למה אנחנו נמצאים בכלל במקום שבו יש עוד הגבלות ועוד הגבלות ואנחנו מאריכים את התוקף של מה שהיה בעבר? אם אין, אז אין".

"אבל אם יש קורונה ואני חושבת שאנחנו עדיין צריכים לנהל את האירוע הזה, צריך להקים ועדת קורונה בכנסת שתוכל לדון בהחלטות הממשלה, שתוכל לאשר את התקנות לפני שפג תוקפן. שתוכל לבדוק האם יש בהן היגיון, האם הן באמת עונות על הצורך. יש החלטות הרות גורל שהולכות להתקבל כמו הנושא של חיסון ילדים. יש הרבה מאוד דברים דרמטיים על הפרק שצריך לדון בהם בשקיפות, בצורה מקצועית, בצורה עניינית, כדי שהציבור יוכל לדעת ולהבין למה החלטות מתקבלות כפי שהן וכדי שהוא יוכל לשתף איתנו פעולה".

סגן שר הבריאות יואב קיש השיב לדברים ואמר שהממשלה תתמוך בהקמת ועדת קורונה, אך ורק אם יו"ר הוועדה יהיה מהמפלגות התומכות בנתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים