שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עימות חריף בין ח"כ קושניר לח"כ אשר
"תעוף החוצה"
עוד מהעימות: יו"ר אלכס קושניר אמר לח"כ אשר "אני לא הולך להתייעץ עם מי שאתה הולך להתייעץ, אז אל תטיף לי מוסר". אשר: "חבל שכך, אולי היית נראה אחרת"
אלכס קושניר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

עימות חריף נרשם היום (ב') בועדת הכספים בדיון על מיסוי הכלים החד פעמיים בין חבר הכנסת יעקב אשר לבין יו"ר הועדה ח"כ אלכס קושניר שהוציא את ח"כ אשר בזעם מהוועדה: "אל תטיף לי על עצמאות, עוף החוצה". אשר: "קשה לך לשמוע את האמת, אה?".

בתחילה, ח"כ יעקב אשר הביא לוועדת הכספים כלי פלסטיק שהמס החדש חל עליהם למרות שניתן לעשות בהם שימוש רב פעמי (כלי פלסטיק עבים), כדי להמחיש את האבסורד במס שהוטל בחיפזון וללא דיון מעמיק.

לאחר מכן, אמר ח"כ יעקב אשר לקושניר בדיון על החד פעמי בוועדת הכספים, "אתה צריך להיות עצמאי ולעצור את התהליך הלא מקצועי הזה, למרות שהיו"ר שלך במקרה שר האוצר". אז היו"ר קושניר איבד את העשתונות וצרח בזעם: "אל תטיף לי על עצמאות, עוף החוצה".

היו"ר אלכס קושניר אמר לח"כ אשר: "אני לא הולך להתייעץ עם מי שאתה הולך להתייעץ, אז אל תטיף לי מוסר". אשר: "חבל שכך, אולי היית נראה אחרת. קשה לך להתמודד עם הכשלים המקצועיים שהצגנו".

בתוך כך, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני חשף בדיון ועדת הכספים על תעריף המכס לכלים חד פעמיים: "נאמר לי בשיחות כאלה ואחרות, שכוונת שר האוצר היה נגד החרדים ונגד המשפחות העניות". הבטחתם שתהיה ירידה במחירי המזון, תראו מה יש לנו מול העיניים, המציאות סותרת את כל ההבטחות".

"אי אפשר להסתובב עם סכין חדה, להוריד את הגיליוטינה ולעשות צעדים בשם איכות הסביבה, לא קיימתם דיון כמו שצריך, היה צריך למצוא פיתרון למשפחות ברוכות הילדים, לא ירחק היום ונחזיר את הכל חזרה", הוסיף גפני.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים