שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » עמיר פרץ רץ לנשיאות: "אני מתאים לתפקיד"
המירוץ לנשיאות
השר עמיר פרץ אמר הבוקר בראיון כי בכוונתו לרוץ לנשיאות וכי הוא "המועמד המתאים ביותר" • בסביבת הזמר הישראלי יהורם גאון הודיעו כי גם הוא בוחן את השטח
עמיר פרץ במליאת הכנסת | צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

יו"ר העבודה עמיר פרץ אישר הבוקר כי בכוונתו להתמודד לנשיאות המדינה: "אני המתמודד הטוב ביותר", אמר בראיון בגל"צ. "זה אחד התפקידים שאני יכול למלא בשל היכולת שלי ליצור הידברות – החרדים, החילונים, הימנים, השמאלנים – כולם יודעים להעריך את עמדותיי, אפילו כאלה שמתנגדים להן", הוסיף פרץ.

פרץ הוסיף, כי "יש שסעים, יש קרעים, יש מתח עצום בעם בישראל… דבר אחד לא יכולים לקחת לי, לא את הדוגמה האישית שלי ולא את העובדה שכל חיי כל מה שעשיתי עשיתי מתוך ניקיון כפיים, תוך ראיית הציבור".

כזכור, במסגרת ההבנות בין כחול לבן למפלגת עם הצטרפותם כגוש אחד לממשלה, הובטח לעמיר פרץ במסגרת ההסכם כי הוא יהיה מועמדה של כחול לבן במרוץ לנשיאות המדינה.

בנוסף לפרץ, עד כה הכריזו על כוונתם להתמודד על תפקיד הנשיא שני אנשי ציבור נוספים: השר לשעבר שמעון שטרית וחבר הכנסת לשעבר יהודה גליק. יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, טרם הכריז על מועמדותו אך פועל בנושא מאחורי הקלעים כשהוא גם נועד עם כמה מחברי הכנסת החרדיים בנושא.

הבחירות לנשיאות המדינה צפויות להתקיים בחודש יוני הקרוב, 7 שנים בדיוק לאחר שראובן (רובי) ריבלין נבחר לתפקיד, כשהוא מחליף את שמעון פרס. את הנשיא בוחרים 120 חברי הכנסת בהצבעה חשאית – ולתפקיד יכולים להתמודד לא רק פוליטיקאים. 

כזכור, אתמול פורסם כי הזמר הישראלי יהורם גאון שוקל גם הוא לרוץ לתפקיד נשיא המדינה. גאון, חתן פרס ישראל, נתן את הסכמתו לקמפיין רשת שנועד לאסוף חתימות של עשרה חברי כנסת שיאפשרו את הצגת מועמדותו לתפקיד, מסביבתו של גאון נמסר כי הנטייה שלו להיכנס למרוץ חיובית – והוא כנראה יתמודד. "בימים הקרובים הוא יבדוק את השטח ויחליט סופית בתחילת השבוע הבא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים