שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פרשת שוחד ברכבת ישראל ומשרד השיכון
צווארון לבן
11 בני אדם נעצרו ו-18 נוספים עוכבו לחקירה בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון, בין העצורים עובדי רשות ממשלתית
בנייני להב 433 | צילום: ויקיפדיה

היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית של המשטרה פשטה הבוקר (ב') על ביתם של עובדים ברכבת ישראל ובמשרד השיכון, לאחר חקירה סמויה בחשד לעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים, ועבירות כלכליות נוספות. 11 בני אדם נעצרו ו-18 נוספים עוכבו לחקירה, בהם גם עובדי ציבור ברשות מקומית.

כאמור הבוקר נעצרו לחקירה 11 חשודים ועוכבו 18, בחשד למעורבות בעבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון, עבירות על פי פקודת מס הכנסה, עבירות על חוק מע״מ וכן עבירות נוספות. בין העצורים עובדי ציבור במשרד ממשלתי, ברשות מקומית ובחברה ציבורית.

מדובר בחקירה מורכבת ורחבת היקף, המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף חקירות מכס ומע"מ חיפה ופקיד שומה חקירות חיפה ברשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

במסגרת החקירה עלה החשד כי עובדי ציבור, ביחד עם אחרים, כל אחד על פי חלקו והמיוחס לו, פעלו לכאורה תוך מעורבות בעלי השפעה בחברה ממשלתית ובמוסדות שלטון, על מנת לקדם מכרזים שבתחום אחריותם בתמורה ללקיחת טובות הנאה, וזאת בניגוד לחוק ותוך פגיעה באינטרס הציבורי.

כאמור מדובר בחקירה המנוהלת מזה מספר חודשים אשר הבשילה הבוקר לחקירה גלויה ולביצוע מעצרם של המעורבים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים