שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "עצרנו יהודים שדקרו ערבי בירושלים"
השב"כ הודיע
שב"כ עצר כמה יהודים בחשד למעורבות באירוע הלאומני שאירע בשבוע שעבר בירושלים, אז צעיר ערבי נדקר על ידי קבוצת יהודים ונפצע קשה
תגיות:
זירת האירוע בירושלים | צילום: איחוד הצלה

שירות הביטחון הכללי הודיע הבוקר (שישי) כי עצר כמה יהודים בחשד למעורבות באירוע דקירה לפני שבוע בירושלים נגד ערבי בשנות ה-20 לחייו תושב ישראל שנפצע באורח קשה. החקירה נפתחה לאחר ששוטרים שהוזעקו ביום חמישי שעבר לרחוב אגריפס מצאו עובד של אחד העסקים בשוק מחנה יהודה הסמוך עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.

מהשב"כ נמסר כי "ביום חמישי, 13/5/21, בשעות הלילה, התרחש בירושלים פיגוע במהלכו נדקר ונפצע ערבי, תושב ישראל, באורח קשה. בעקבות פעילות מאומצת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, אותרו חשודים יהודים המעורבים בביצוע הפיגוע. החשודים נעצרו ומצויים בחקירת שב״כ. חקירתם של החשודים נמשכת, צו איסור פרסום הוטל על זהות החשודים ופרטי החקירה".

מהמשטרה נמסר: "בתאריך 13.5.21 לפנות בוקר נדקר אדם באורח קשה ברחוב אגריפס בירושלים ובשל כך נזקק לטיפול רפואי. מיד עם קרות האירוע החלה המשטרה בפעולות חקירה מגוונות, לצד צו איסור פרסום שניתן בבית משפט עד לתאריך 23.5, במהלכן נעצרו מספר חשודים על ידי המשטרה שהועברו לחקירה משותפת עם שירות הביטחון הכללי. מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט וחקירת המקרה נמשכת".

בן ה-25 פונה אז על ידי צוותי מד"א לבית החולים שערי צדק, והמשטרה פתחה בחקירה. האירוע התרחש באחד מלילות המהומות בערים המעורבות, שכללו שורת תקריות אלימות של ערבים נגד יהודים. בין היתר, התפרעויות ועימותים נרשמו בשער שכם, שייח ג'ראח, צומת א-טור וכיכר ציון.

מאיחוד הצלה נמסר באותו לעלה כי צוותי הרפואה העניקו סיוע רפואי ראשוני לצעיר שנפצע באורח קשה באירוע אלימות ברחוב הערמונים בירושלים. מרדכי עובד חובש באיחוד הצלה סיפר: "הייתי בקרבת שוק מחנה יהודה כאשר קיבלתי את הקריאה ממוקד איחוד הצלה על אירוע אלימות בשוק. הענקתי לפצוע סיוע רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישה, לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים