שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » ערבי תיעד את עצמו מתעלל בחרדים ונעצר
לאחר סערה
אמש פורסם ברשתות החברתיות סרטון בו נראה בחור ערבי מתעלל בנער חרדי בעל מוגבלות. בתיעוד אחר הוא נכנס לבית מרקחת וצילם כיצד הוא צובט חרדי באוזן
הערבי שתיעד את עצמו מתעלל בחרדים עלא קסואני | צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

אמש פורסם ברשתות החברתיות סרטון בו נראה בחור ערבי מתעלל בנער חרדי בעל מוגבלות. הערבי איים על הנער בעל המוגבלות כי הוא עוצר אותו בגין גניבת פחות קולה מאחד החנויות. הנער בעל הצרכים המיוחדים נבהל והחל להתחנן בפני הערבי, תוך שכל המהלך מוסרט והועלה לרשתות ע"י הערבי.

פרסום הסרטון עורר סערה ברשתות החברתיות, עשרות אנשים קראו למשטרה למצוא את הערבי ולבוא איתו חשבון על ההתעללות בצעיר חסר ישע. כעבור זמן קצר מאז פרסום הסרטון הצליחו אנשים ברשת לאתר תמונה של בעל הסרטון, מספר טלפון וכתובת מגורים כשהם קוראים למשטרה להתעשת ולעצור את החשוד היות ויש כבר את כל הפרטים.

בתיעוד אחר אותו בחור ערבי מתעד את עצמו כשהוא נכנס לבית מרקחת ברחוב בר אילן בירושלים ומצלם כיצד הוא צובט חרדי באוזן.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה לממ"ז ירושלים ודרש: "לעצור מייד את האנטישמי, מקומו בכלא", בן גביר הוסיף כי "מדובר במתעלל סדרתי שבחר לפגוע ביהודים, להתעלל בהם ולזכות על חשבונם בתשומת לב ציבורית. המשטרה צריכה לעצור אותו, ולהושיבו בכלא".

בן גביר הזהיר בפנייתו לממ"ז כי אם המשטרה לא תטפל באירועים כאלו ביד קשה, המצב יחמיר ומקרים כאלו יתגברו. "צריכים להעניש את האנטישמים הבזויים האלו שפוגעים ביהודים ולהרתיע אחרים מלבצע בעתיד מעשים דומים".

מהמשטרה נמסר כי "אמש המשטרה פתחה בבדיקה בעקבות סרטון שהופץ ברשת החברתית ובו עפ״י החשד, חשוד התחזה לשוטר במהלך שיחה עם אדם אחר ברחוב והחל מתעמר בו תוך הפחדה כי ייעצר".

"בפעילות מהירה ונחושה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, אותר במהלך הלילה החשוד במעשה. החשוד, תושב בית חנינא בשנות העשרים לחייו, נעצר והועבר לחקירה במשטרה".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. בן בליעל ערבי שמשון מה חבריו מהשמאל מקבלים בברכה מעשיו אם יהודי היה עושה זאת לערבי מוגבל נפשית כול התשקורת הייתה פותחת המהדורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים