שיתוף
תגובות
יהדות » ערבי תיעד עצמו שורף מזוזה • אותיות פורחות
אנטישמיות מתחת לאף
תיעוד מחריד ומזעזע לב יהודי: ערבי המועסק בבני ברק תיעד את עצמו תולש מזוזה ממשקוף, מפרק ומעלה את הקלף באש. בחקירתו התנצל: "לא ידעתי מה זה"
הערבי פוגע במזוזה בצורה מחפירה | צילום: צילום מסך מהיטקטוק

מזוזות נתלשו, אותיות פורחות באוויר: ברשת הטיקטוק פורסם סרטון של ערבי מתעד עצמו תולש מזוזה בזלזול מדלת, מניח אותה על חתיכת עץ על הקרקע ובאמצעות פטיש שובר אותה ושולף מתוכה את הקלף. בסרטון הוא נראה מקלף בכוח את הנייר, פותח ומדליק את המצית כאשר ברקע נשמעים קולות הצחוק שלו ושל חברו.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה ליועצת המשפטית לממשלה והתלונן על ביזוי הדת של המחבל במעשהו המזעזע ודרש למצות עימו את הדין.

בין היתר ציין ח"כ בן גביר במכתבו: "מדובר בביזוי קודשי ישראל, פגיעה ברגשות הדת ושלום הציבור. אין לי ספק שאם היה מדובר במקרה הפוך חלילה שבו יהודי היה משחית קוראן, המשטרה הייתה נותנת הוראה חד משמעית לחקור, לעצור ולהביא לדין את מבצע המעשה וכך אני מצפה לנהוג במקרה זה".

ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "המשטרה צריכה לאתר את המחבל ולהושיבו בכלא לשנים רבות על ביזוי הדת. אני מצפה מהמשטרה להתייחס ברצינות למעשהו המתועב ולטפל בכך בכל חומרת הדין כדי למנוע מקרים נוספים".

מאוחר יותר, הערבי התנצל על המעשה וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "אני מתנצל על הסרטון, לא ידעתי מה זה המזוזה. אין לי מחלוקת עם הדת היהודית. תודה על ההבנה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים