שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » פגיעה ישירה בבית באשקלון – פצוע קל מרסיס
הירי נמשך
לאחר לילה שקט: ירי של עשרות טילים לעבר יישובי הדרום • חמאס פגע בטיולית שחנתה בנתיב העשרה, זמן קצר לאחר שירדו ממנה 30 חיילים • מטחים לעבר ערי הדרום
זירת הנפילה באשקלון | צילום: עיריית אשקלון
צילום: מד"א

אחרי מטחים בלתי פוסקים של פצצות מרגמה לעוטף עזה, מעט לפני השעה 15:00 נשמעו לראשונה היום אזעקות באשקלון. מטחים כבדים נורו לעיר, במקביל לירי רקטות גם לבאר שבע. אחת מהרקטות שנורו מהרצועה גרמה לנזק כבד לבית פרטי באשקלון, היר נפגע מרסיס בראשו תושב העיר, בן 32.

מארגון מד"א נמסר כי בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בגזרת אשקלון: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי גבר בן 26 במצב קל בהכרה מלאה שנפגע מרסיסי זכוכיות והדף. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול לנפגע חרדה.

מבית החולים ברזילי נמסר כי אל המרכז הרפואי ברזילי הגיע תושב אשקלון בן 32 שנפגע מהמטח האחרון שנורה על העיר, עם פגיעת רסיס בראשו. מטופל ונבדק, במצב קל עד בינוני.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות המשטרה בעיר אשקלון, איתרו בית פרטי בו ככל הנראה פגעה רקטה, עד כה לא דווח על פצועים. הכוחות פועלים לאיתור זירות נוספות בהן דווח על נפילת רקטות. אנו קוראים לציבור להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות השונות ולהישמע להנחיות השוטרים ופיקוד העורף".

מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום נמסר כי "צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת אשקלון פועלים בפגיעה ישירה בבית באזור אשקלון. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים וניתוק מקורות אנרגיה. כמו כן סורקים את העיר בעקבות הודעות על ככל הנראה פגיעות נוספות".

מעיריית אשקלון נמסר: "פגיעה ישירה בבית פרטי באשקלון כתוצאה מהמטח האחרון שנורה לעבר העיר. כמו כן, נבדקים דיווחים על שתי נפילות נוספות. מהמרכז הרפואי ברזילי נמסר על הגעתו של פצוע אחד שפונה לבית החולים כתוצאה מהמטח, במצב קל עד בינוני".

ראש העיר, תומר גלאם, שהגיע לזירה מבקש מהתושבים לא להגיע לזירות נפילה ולא להיכנס לשאננות בעקבות הדיבורים על הפסקת אש. ״השקט מסוכן והנה אנחנו רואים איך בתוך שניות אנחנו עם זירת פגיעה ישירה בתוך העיר. אנחנו עדיין במצב לחימה ויש להקפיד להיצמד להנחיות".

טיולית ריקה שחנתה בנתיב העשרה נפגעה מירי טיל נ"ט שירה חמאס, זמן קצר לאחר שירדו ממנה 30 חיילים. חייל שעמד בסמוך נפצע באורח קל ופונה לברזילי. "החזרתי את החיילים מהשטח למגורים", סיפר הנהג מאיר. "הם פרקו את הנשקים, והתפזרו לכיוון לשער. ניסיתי לעשות פארסה כדי להביא עוד חיילים שהיו בשטח, ופתאום היה פיצוץ גדול. הייתי בתוך הטיולית. היא נהרסה, אני לא נפגעתי. טוב שזה נגמר ככה, בלי פצועים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים