שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פגישת עבאס-בנט-לפיד בוטלה
קשיים בהקמת הממשלה
גורמים המעורים בפרטי המו"מ אומרים כי אין קשר בין האירועים האחרונים בירושלים לדחיית הפגישה. עבאס: "אני ביטלתי. היום לא מתאים למו"מ"
חבר הכנסת מנסור עבאס | צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

פגישתם המשולשת של יו"ר ימינה נפתלי בנט, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ויו"ר רע"מ מנסור עבאס נדחתה נכון להיום למועד לא ידוע. גורמים המעורים בפרטי המו"מ אומרים כי אין קשר בין האירועים האחרונים בירושלים לדחיית הפגישה.

יו"ר רע"מ מנסור עבאס אמר ל'ישראל היום' כי הוא ביטל היום את הפגישה המשולשת שתוכננה להיום, בשל העימותים בירושלים. "אני ביטלתי. היום לא מתאים למו"מ. האווירה בחוץ". בימינה הכחישו את דבריו וטענו כי הביטול נעשה בתיאום מלא.

בתוך כך ראש הממשלה נתניהו נפגש לפני מספר ימים במעון רה"מ בבלפור עם יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, גורמים פוליטיים אמרו לחדשות 12 כי מטרת הפגישה הייתה לשכנע את עבאס לא לחבור לממשלת בנט-לפיד, ולהתעלם מהאמירות של חברי הליכוד, שלפיהן כלל לא תוכנן כל שיתוף פעולה עם רע״מ. מנגד רע״מ טוענים כי הפגישה עסקה בהתנהלות המשטרה כלפי המתפללים בהר הבית ושייח ג’ראח.

כזכור יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התייחס היום (שני) למו"מ להקמת הממשלה: "אנחנו שומעים ורואים בימים האחרונים את כמויות הרעל וההסתה שמפיצים אנשי נתניהו. מודעת האבל על בנט, ההטרדות של הילדים של אלקין, הקללות הבלתי נתפסות מול הבית של מתן כהנא, לוחם בסיירת מטכ"ל, טייס קרב בחיל האוויר".

"אין גבול שנתניהו לא חוצה כדי לפלג את החברה הישראלית ולגרור אותנו לבחירות חמישיות, אבל זה מתהפך עליו. במקום שזה יחליש אותנו, זו תזכורת למה מוכרחים ממשלת אחדות. אנחנו מוכרחים לבחור בדרך אחרת. האלימות והשקרים וזעקות השנאה במגפונים לא באמת מייצגים את מה שמרגישים רוב אזרחי המדינה. זה לא נכון שאנחנו שונאים אחד את השני".

"אם תקום ממשלת האחדות, בעוד שלושה חודשים אף אחד לא יזכור את כל התקפות הזוהמה האלה. תהיה ממשלה. אנשים הגונים וטובים שיקומו כל בוקר כדי לעבוד למען אזרחי ישראל. לא יכפישו, לא ישקרו, יעבדו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים