שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » פוטין שיגר אגרת ליהודי המדינה לכבוד הפסח
כמדי שנה
כמדי ערב חג, גם היום שיגר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אגרת ברכה ליהודי רוסיה, דרך לשכת רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: ID1974, שאטרסטוק

כמדי ערב חג, גם היום שיגר נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אגרת ברכה ליהודי רוסיה, דרך לשכת רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א. 

במכתבו כותב פוטין: "אל יהודי רוסיה. אני מברך אתכם מכל הלב לרגל חג הפסח. זה חג עתיק ימים ויקר במיוחד ליהודים, והוא מתאר מאורעות היסטוריים חשובים, מפנה את האנשים הדתיים אל המסורת הדתית והתרבותית של העם היהודי, מסורת העוברת מדור לדור מתוך זהירות וכבוד".

"עליי לציין בשביעות רצון את התרומה הגדולה של הארגונים היהודיים בפיתוח ארצנו, בחיזוק היסודות הרוחניים והמוסריים של החברה ברוסיה, בקידום הרב-שיח הפורה של בני עמים שונים ודתות שונות. הקהילה היהודית ברוסיה משתתפת באופן פעיל בחינוך הדור הצעיר, בפתרון הבעיות החברתיות האקטואליות, במעשי צדקה. העבודה המסועפת הזאת דרושה ביותר ע"י הציבור והיא ראויה להכרה ולהוקרה רבה".

"הלוואי והחג יביא אושר, הבנה ורווחה לבתיהם. אני מאחל לכם הצלחה, בריאות ופריחה. ולדימיר פוטין".

לקראת כניסת חג הפסח, נערכו כל הקהילות היהודיות בכל הערים ברוסיה לכבוד החג, והושקעו משאבים רבים בחלוקת מצות שמורה, ערכות ליל הסדר, סלי מזון ועזרה לכל דכפין, לצד עריכת סדרים ציבוריים וכל עזרה רוחנית וגשמית ליהודי המדינה, בידי מאות הרבנים ושלוחי חב"ד הפזורים בכל רוסיה; והשנה באופן מיוחד, יזם הרב הראשי שליט"א את הגדלת הסיוע והגברת הפעילות להבאת שמחת החג לכל משפחה יהודית במוסקבה הבירה ובשאר ערי השדה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים