שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » פולקסוואגן משיקה מיני קרוסאובר ה'טאיגו'
2021
פולקסווגן משיקה דגם קרוסאובר חדש מתוצרתה בשם 'הטאיגו', שיציע נוסחה מעט יותר דינמית • החשיפה הרשמית של פולקסווגן טאיגו תיערך בקיץ הקרוב
פולקסוואגן טאיגו | צילום: יצרן

ענקית הרכב הגרמנית פולקסווגן משיקה דגם קרוסאובר חדש מתוצרתה בשם 'הטאיגו'. הדגם החדש יתווסף למגוון רכבי השטח של פולקסווגן. הטאיגו מצויד בעיצוב מרשים ומגוון מערכות סיוע וקישוריות טכנולוגיות חדשות.

הטאיגו מבוסס על דגם הניבוס המצליח מברזיל ויוצר עבור השוק האירופי בפמפלונה, ספרד, שהוצג במאי 2020 ומשווק בדרום אמריקה בלבד.

עם השקת הדגם החדש, מגיעה פולקסווגן למגוון עצום של רכבי פנאי שאין שני לו בקרב היצרנים העממיים – טי-קרוס, טי-רוק, טאוס, טיגואן, טיגואן Allspace עם 7 מושבים, טיגואן X דמוי קופה לשוק הסיני, האטלס הענק בארה"ב, וה-ID.4 החשמלי.

מאחורי חזותו דמוית-הקופה, טאיגו מציע נוסחה מעט יותר דינמית בהשוואה אל פולקסווגן T-קרוס עימו הוא חולק ממדים וטכנולוגיות, כמו גם עם פולקסווגן פולו. לעומת ניווס שהתהדר בצורה פונקציונלית ומאופקת, הטאיגו מתכתב עם טיגואן וכל הג'יפונים של המותג מהשנתיים האחרונות ומשלב חתימות LED עדכניות וקימורים ספורטיביים בולטים.

הטאיגו ישווק עם מנועי TSI המוכרים של פולקסווגן, ככל הנראה מנועי ה-1.0 וה-1.5 ליטרים (הניבוס משווק עם מנוע 1.0 ליטר בלבד בהספק של 128 כ"ס ו-20.4 קג"מ). בתחום האבזור נמצא תאורת לד מלאה, ומאחר והטאיגו מבוסס על הניבוס ניתן להניח כי לוח המחוונים בגודל 10.25 אינץ' ומסך המולטימדיה בגודל 10 אינץ' ימצאו את דרכם גם אליו.

החשיפה הרשמית של פולקסווגן טאיגו תיערך בקיץ הקרוב ומהיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר כי השיווק בישראל נמצא בבדיקה מול היצרן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים