שיתוף
תגובות
בריאות » בריאות המגזר » פוסט טראומה? 0% חולי קורונה חדשים
הקורונה בבני ברק
סוף להסתה? בעוד הערים החרדיות הציגו ביום שישי האחרון 0% של חולי קורונה חדשים, תל אביב ממשיכה להוביל עם מספר הידבקויות חדשים גבוהה מהממוצע • מרבית החולים הפעילים – חרדים
מירון בצל הקורונה | צילום: פישל רוזנפלד

הזהירות בבני ברק וההשגחה המוקפדת אחר הנחיות משרד הבריאות מוכיחות את עצמן בשטח. מתברר, כי לאחר השיימינג שעברו התושבים והסגר אותו חוו תושבי העיר, בשבוע החולף התייצבה בני ברק בראש רשימת הערים בהן העלייה בקצב התחלואה מזערית. זאת, בעוד תל אביב רשמה עלייה עקבית במדד נדבקי הנגיף החדשים.

על פי דו"ח משרד הבריאות, לא רק בני ברק, אלא גם יתר הערים החרדיות, אלעד, מודיעין עילית וביתר, מובילות גם הן את רשימת הערים ה'נקיות' עם עלייה מינורית במספר החולים החדשים.

מתברר, כי שמירה על הכללים ברחוב החרדי מוכח בשטח ומדבר בעד עצמו.

עם זאת, נראה כי ישנם ערים בהם עדיין יש מקום לעבודת שטח בכל הקשור להסברה בקרב התושבים. כזו היא תל אביב שבדו"ח משרד הבריאות שהתפרסם ביום שישי תחת תיוג "אזורי התפשטות" הופיעה עם עלייה של 0.82%.

גם בית שמש, עיר מוכת קורונה שבאחדים משכונותיה נאלצו התושבים גם הם לשהות תחת סגר חלק, נרשמו בסוף השבוע 0.19% הידבקויות חדשות בלבד. ירושלים בהיותה העיר הגדולה בישראל מבחינת מספר התושבים ומטבע הדברים שמרה באדיקות על המקום הראשון בהובלת מספר הנדבקים לעיר, הצליחה גם היא למגר כמעט לחלוטין את מספר ההידבקויות בעיר ואלו עומדים נכון לסוף השבוע על קצב עלייה של 0.03% בלבד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים