שיתוף
תגובות
חדשות » פילבר סיפר על פגישה ההגנה הוכיחה אחרת
היה או לא?
בדיון היום פילבר שינה גרסאות בהתייחסו לתנועת היד שמיוחסת לנתניהו, ובה ביקש ממנו כביכול ראש הממשלה לשעבר למתן מחירים
נתניהו בבית המשפט עם עורכי דינו | צילום: אורן בן חקון - פול

בבית המשפט המחוזי בירושלים נערכת הבוקר (ד') חקירתו הנגדית השנייה של עד המדינה שלמה פילבר על ידי סנגורו של ראש הממשלה לשעבר ח"כ בנימין נתניהו עו"ד בעז בן צור שמואשם בתיק 4000 בשוחד. לאחר שאמש כיוון עו"ד בן צור את פילבר לספר על הלחצים שהופעלו עליו בחקירה לפני שחתם על הסכם עד מדינה, היום עוסק הדיון באירועים שהתרחשו אחרי אותו מהלך. בדיון היום פילבר שינה גרסאות בהתייחסו לתנועת היד שמיוחסת לנתניהו, ובה ביקש ממנו כביכול ראש הממשלה לשעבר למתן מחירים ברפורמת השוק הסיטונאי.

למרות שההגנה הציגה ראיות, כולל איכונים, שלפיהן לא הייתה פגישה בין פילבר לנתניהו בלשכת ראש הממשלה בשבוע הראשון למינוי פילבר, התעקש עד המדינה שכן הייתה פגישה כזו, ועמד על הסדר שלפיו רק אחריה הוא פגש את אנשי בזק אלי קמיר ושאול אלוביץ'. אולם פילבר התקשה להסביר את הראיות ששללו את התאריכים.

נתניהו, שהגיע פעם נוספת לבית המשפט כדי לשמוע מקרוב את מי שהיה מקורבו והפך לעד מדינה נגדו, לווה על ידי מזכיר הממשלה לשעבר צחי ברוורמן. לפני תחילת הדיון צפה נתניהו קצת מהחלון, ולאחר מכן התיישב במרחק של כמה מטרים מפילבר. אחרי כשעה וחצי, נתניהו עזב את אולם בית המשפט.

כזכור, על פי כתב האישום בתיק 4000, בין נתניהו לבעלי בזק לשעבר שאול אלוביץ' התקיימו יחסי שוחד. בין היתר נטען כי ראש הממשלה לשעבר הנחה את איש אמונו פילבר להיטיב עם אלוביץ' בפגישה שזכתה לכינוי "פגישת ההנחיה", והתקיימה זמן קצר לאחר אישור מינויו של פילבר לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת.

בפגישה, שאליה זומן אז פילבר על ידי נתניהו, מסר ראש הממשלה דאז לפילבר כי אלוביץ' התלונן בפניו על אופן טיפולו של משרד התקשורת בנוגע לעסקיו. לפי האישום, נתניהו הנחה את פילבר לפעול במסגרת תפקידו כמנכ"ל המשרד באופן שייטיב עם אלוביץ'. כפועל יוצא של פגישת ההנחיה ומיד לאחריה, נטען, החל פילבר לפעול נמרצות על מנת להביא לאישור עסקת בזק-יס בהקדם האפשרי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים