שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » שני הרוגים בפיצוץ מיכל גז במפעל מתכות
פיצוץ קטלני
צובר גז התפוצץ במפעל מתכות באשדוד. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם של 2 הרוגים ולפנות פצוע קשה מהמקום. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע
תאונת עבודה באשדוד | צילום: איחוד הצלה

פיצוץ אירע במפעל מתכות 'שאול גואטה' ברחוב העוגן בעיר אשדוד. כוחות הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותם של שני בני 40. אדם נוסף נפצע קשה ופונה לבית החולים. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירת האירוע. הערכות כי מדובר בפיצוץ צובר גז.

מקסים קולגה חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בשלושה נפגעים שוכבים, בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגע במצב קשה, לצערי אצל שני הנפגעים הנוספים לא נותר אלא לקבוע את מותם עקב אופי הפציעות מהן סבלו".

נחום דוד, סגן מנהל מרחב לכיש במד"א שנמצא בזירת הפיצוץ באשדוד: "האירוע נגמר. כרגע נעשות סריקות בין ההריסות כדי לוודא שאין נעדרים ולכודים. נכון לעכשיו – אנחנו לא יודעים מה מקור הפיצוץ".

מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד נמסר: "לפני מס' דקות קלט בית החולים פצוע בינוני עם פציעת גפיים משמעותית. עם קבלתו טופל ע" צוות הטראומה. לאור פציעתו, היה צורך להרדימו ולהנשימו. מחדר הטראומה הועבר לחדר ניתוח להמשך טיפול. מצבו יציב".

זירת הפיצוץ באשדוד | צילום: דוברות המשטרה
זירת הפיצוץ באשדוד | צילום: דוברות המשטרה
זירת הפיצוץ באשדוד | צילום: דוברות המשטרה
זירת הפיצוץ באשדוד | צילום: דוברות המשטרה
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים