שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » פעיל סער הותקף בביצה ופונה באמבולנס
המשטרה התערבה
פעילי הליכוד הגיעו לכנס של יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער במושב עזריה • סער: "אנשים שהגיעו לכנס שלי הותקפו על ידי בריונים ביביסטים. ביבי, אני לא מפחד ממך"
תגיות:
גדעון סער | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

תומך של יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, שהגיע לכנס פעילים במושב עזריה שבמועצה האזורית גזר, נפגע אמש (מוצאי שבת) מביצה שהושלכה לעברו מחוץ לאירוע בזמן שפעילי ליכוד הפגינו במקום. למקום הוזעקה משטרה שחצצה בין פעילי המפלגות, וגם אמבולנס של מד"א נשלח למקום.

במפלגתו של סער ציינו כי אנשי הליכוד קראו לעבר סער קריאות "בוגד". לדבריהם, פעיל תקווה חדשה שהתעלף בתקרית פונה באמבולנס. סער הגיב: "נתניהו, חצית עוד קו אדום. שלחת בריונים לפגוע בפעילים שלי הערב. איבדת את זה לגמרי".

"הערב הותקפו אנשים שהגיעו לכנס שלי במושב עזריה על ידי בריונים ביביסטים שנשלחו במטרה לפוצץ אותו. השליכו נפצים, אבנים וביצים, הפריעו עם רמקולים ובצרחות 'בוגד' לכנס בכל מהלכו. אדם נפגע, איבד את ההכרה ופונה. נתניהו איבד את זה לחלוטין. ביבי, אני לא מפחד ממך! בעוד עשרה ימים אחליף אותך", כתב סער.

סער אמר לאחר התקרית כי "קרו פה הערב דברים חמורים, אחד הפעילים שלנו שהגיע לכאן נפגע והתעלף. כל הדבר הזה של ניסיון להפריע, לפוצץ ברעש ובאלימות כנס של תנועה פוליטית אחרת".

"כשבאתי לפה כל מיני ילדים שעובדים בשכר ליוו אותי בגידופים ובצרחות את הנסיעה וחשבתי לעצמי בני כמה הם היו כשאני אחרי הפילוג בשנת 2005 החזקתי בשיניים את תנועת הליכוד בשנים הקשות באופוזיציה? כמה הם יודעים על המורשת של התנועה? על מה הייתה התנועה הזאת בעבר, כי קרה לה היום משהו עצוב מאוד. קיבלנו הערב הצצה למה שצפוי לנו כמדינה אם נתניהו ישאר ראש הממשלה אחרי הבחירות הבאות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים